IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Italija: Versace oblikoval omejeno izdajo steklenic Disaronno

11.11.2014
Sodelovanje podpira Fashion 4 Development, globalna kampanja, ki s pomočjo mode rešuje težave držav v razvoju.
 
Disaronno, najbolj priljubljen italijanski liker na svetu, se bo letos z glamurozno podobo, ki jo je oblikoval Versace, vrnil na božični seznam želja. Luksuzna modna hiša je ikonsko steklenico oblekla v dekadenten slog, zaradi katerega je pridobila ugled po celem svetu.
 
Navdih za novo podobo "Disaronno wears Versace" izhaja iz Versacejeve domače kolekcije. Razpoznavna steklenica je ogrnjena v svetlo modro barvo ter okrašena z bogatim belim in zlatim motivom.
 
Elegantna steklenica je v letošnjem prazničnem času odlično darilo vsem ljubiteljem mode.
 
Augusto Reina, generalni direktor podjetja ILLVA Saronno, je sodelovanje pospremil z naslednjimi besedami: "Že drugo leto zapored smo zelo ponosni, da lahko spet sodelujemo z eno izmed najboljših italijanskih modnih hiš. V veliko čast nam je, da smo lahko tako
zveneča modna imena, kot sta Moschino in Versace, vključili na naš seznam partnerjev
."
 
Projekt podpira dobrodelna kampanja pod okriljem Združenih narodov, "Fashion 4 Development". Disaronno bo del izkupička tudi letos namenil razvoju tega edinstvenega projekta v Afriki. Omejena izdaja "Disaronno wears Versace" bo od oktobra dalje na voljo v trgovinah
po vsem svetu.
 
Priporočena maloprodajna cena za Slovenijo je 14,95 eur.
 
Najboljši italijanski liker:

Disaronno je najbolj prodajan italijanski liker na svetu. Zaradi izvrstnega okusa in nezamenljivega vonja izstopa v svetovnem merilu, njegova distribucija pa pokriva vec kot 160 držav. Steklenica ima edinstveno obliko, ki jo na vrhu krasi eleganten in moderen pokrovček, okrašen z zlato nalepko v sodobnem slogu. Disaronno je odličen tako z ledom kot tudi v različnih mešanicah, vključno z najbolj znanim koktejlom Disaronno Sour. Na voljo je tako v gostinskih lokalih kot tudi v maloprodaji.


Nazaj
 
 
 
 
back to top