IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.04.2019 || "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |  Snago "pripojili" k JP Vodovod-Kanalizacija  |   ||
   

Poljska: Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov

25.03.2019
Medtem, ko sta se po večjem delu Evrope diskonterja Aldi in Lidl uspela polastila tržnega deleža lokalno uveljavljenih trgovinskih verig, jima na Poljskem vendarle nekdo kljubuje. To je trgovec Dino, ki v zadnjih letih niza uspešne rezultate.
 
 
Trgovec je v koledarskem letu 2018 zabeležil kar 11,6-odstotni skok "like-for-like" prodaje v primerjavi z letom 2017 - na 5.8 milijarde poljskih zŁotov (1.36 milijarde evrov). To pomeni, da je bila celotna prodaja trgovca jasno še na višji ravni in dosegla kar 30.8-odstotno rast.
 
Glavni gonilnik rasti so bile investicije v nova odprtja prodajnih mest. Skupina je sporočila rast dobička pred davki, obrestmi in amortizacijo za 34.8 odstotka. Podjetje Dino Polska je v lanskem letu za naložbe namenilo 148 milijonov evrov, dobršen del sredstev je "pogoltnil" tudi sodoben distribucijski center v mestu Rzeszotary.
 
V tekočem letu namerava trgovec za investicije nameniti 199 milijonov evrov. Lani so odprli 202 novi trgovini, kar pomeni, da je imel Dino na Poljskem ob koncu 2018 zapičenih že 977 zastavic.
 
Predsednik uprave podjetja Szymon Piduch je razkril načrt, po katerem bo imela veriga supermarketov Dino do konca leta 2020 na Poljskem že čez 1200 trgovin.

Nazaj
 


 
 
 
back to top