IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |   ||
   

Slovenija: Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana

24.11.2017
Na petnajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih deset zlatih nagrad in velika nagrada. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojila agencija Grey Ljubljana za akcijo "Lahkonočnice", ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija.

Veliki sempler, najvišjo nagrado letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki jih vsako leto razglasijo na konferenci medijskih trendov SEMPL, je letos prejela akcija "Lahkonočnice". Za telekomunikacijsko podjetje A1 Slovenija so jo zasnovali v agenciji Grey Ljubljana, ki je za projekt "Lahkonočnice" dobila še dve zlati nagradi. Po dva zlata semplerja so dobili srbska agencija New Moment New Ideas Company, skupina Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija in skupina Direct Media.

"Projekt "Lahkonočnice" je navdušil prav vse člane žirije in tako smo se soglasno odločili, da si zasluži najvišjo nagrado. Na izjemen način vključuje uporabo različnih kanalov in ciljnih skupin. Sama ciljna skupina – starostniki – je tista, ki ustvarja vsebine v celotni akciji, zaradi česar je projekt še toliko bolj poseben," je povedal predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.

Zlati sempler ni bil podeljen le v kategoriji najboljša uporaba podatkov. "Podatki so glavno orodje pri pripravi medijskih strategij, zato smo v žiriji pričakovali, da bodo prijavljena dela v tej kategoriji odražala prav rezultate uporabe podatkov na ustrezen način. Žal nobena prijava tega ni vsebovala, zato naj bo naša odločitev, da nagrade v tej kategoriji ne podelimo, sporočilo vsem prihodnjim prijaviteljem, naj podrobnejše pojasnijo, kako so jim podatki pomagali k uspehu akcije," je odločitev žirije pojasnil Ivančević.

Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 19. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in desetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2017 je dobil Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2017 pa je prejela Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB.

V nadaljevanju so navedene zmagovalne akcije z njihovimi agencijami in sodelujočimi. Zmagovalci so objavljeni tudi na spletni strani konference SEMPL, na tej povezavi.

Dobitniki nagrad Sempler 2017

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA

Lahkonočnice (The Bedtime Storytellers)

Oglaševalec: A1 Slovenija
Oglaševalska agencija: Grey Ljubljana
Medijska agencija: Grey Ljubljana
Produkcijska hiša: Multipraktik, Zavod Tevefon, 1. program Radia Slovenija, Nordic Art Initiative – NAI
Sodelavci: A1 Slovenija, Grey Ljubljana, DSO Fužine, Taktik (odnosi z javnostmi), Sonce.net (upravljanje družbenih omrežij) 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA PR-STRATEGIJA ALI PROMOCIJA

Knjiga za mir (One Book for Peace)

Oglaševalec: Medverski svet Bosne in Hercegovine
Oglaševalska agencija: New Moment New Ideas Company, Srbija
Produkcijska hiša: Emote Production
Sodelavci: Žarko Sakan, Jasmina Nikolić, Ana Šutić, Kalpesh Patankar, Igor Milovanović, Sambhav Khandelwal, Marija Bajić, Dragan Rujević, Maša Vučković, Branka Conić, Vladan Andjelković, Goran Rudinac, Stano Djuranović, Aleksandar Krstić, Mirnes Kovač

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI TEHNOLOŠKI PRISTOP

Mobilna aplikacija Triglav Rekord

Oglaševalec: Zavarovalnica Triglav
Oglaševalska agencija: Pristop
Medijska agencija: Pristop Media
Produkcijska hiša: Sportradar
Sodelavci: Tjaša Kolenc Filipčič, Alenka Bešter, Luka Kunavar, Jaka Jauh, Rok Štebe

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA 
MEDIJSKEGA SPLETA

Štartaj, Slovenija! (Start it up, Slovenia!)

Oglaševalec: Spar Slovenija
Oglaševalska agencija: Formitas BBDO
Medijska agencija: Direct Media Komunikacije
Produkcijska hiša: Pro Plus
Sodelavci: Mojca Randl, Janja Štular, Donald Rose, Aleš Muhič, Mitja Tuškej

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA KOMUNIKACIJSKEGA KANALA

Laško "Stava"

Oglaševalec: Pivovarna Laško Union
Oglaševalska agencija: Luna\TBWA
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska hiša: Pro Plus, DVB, Event Lighting

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

Pazi nase (Čuvaj se)

Oglaševalec: Združenje paraplegikov in kvadraplegikov Srbije (SPIKS)
Oglaševalska agencija: Direct Media Srbija
Medijska agencija: Direct Media Srbija
Produkcijska hiša: We Are Production
Sodelavci: Mirko Bunčić, Marijana Stefanović, Voljena Daničić

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

Lahkonočnice (The Bedtime Storytellers)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

Lahkonočnice (The Bedtime Storytellers)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Odhostaj od mame (Leave your Family Nest)

Oglaševalec: Vzajemna zdravstvena zavarovalnica
Oglaševalska agencija: Futura DDB
Medijska agencija: Futura DDB
Produkcijska hiša: Ekipa Pr Hostar
Sodelavci: Robert Bohinec, Ana Kogovšek, Dragana Josipović, Barbara Tomc, Gregor Firbas, Iztok Perko, Marko Piškur, Blaž Topolinjak, Goran Hrvaćanin, Dejan Krupić, Anže Godec

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA

ZOE raziskuje (ZOE explores)

Oglaševalec: Renault Nissan Slovenija
Medijska agencija: OMD Slovenija
Oglaševalska agencija: Mediodrom
Produkcijska hiša: Mediodrom
Sodelavci: Milena Jakovljevič, Renata Penca, Denis Bertole, Dominik Skornšek, Matic Babnik

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT 

Knjiga za mir (One Book for Peace)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV
V tej kategoriji zlati sempler ni bil podeljen.



POSEBNI NAGRADI TOP SEMPL

Medijski menedžer 2017: Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance

Medijska zvezda prihodnosti 2017: Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje, Futura DDB

Nazaj
 


 
 
 
back to top