IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Belgja/Nizozemska/Francija: Velika rast za Ahold Delhaize in Carrefour

06.04.2021
Dva velikana evropske trgovinske scene, nizozemsko-belgijski Ahold Delhaize in francoski Carrefour sta po poročanju ESM (European Supermarket Magazina) leta 2020 končala v zelenih številkah in veliki rasti.

Medtem ko je Ahold Delhaize lansko leto končal s prodajo v višini  74.7 milijard evrov in je to pomenilo rast v višini 14.2%, se je Carrefour pohvalil z rastjo 7.8% in 70.7 milijardami evrov prometa.  Pri Nizozemcih oz.Belgijcih,ki poslujejo v 11 državah, je prodaja dosegla 7,6 milijarde evrov  in se je povečala za kar 67.4% v letu 2020. 

Najboljše rezultate so dosegli v Belgiji (+8.3%), Španiji  (+7.1%) in Latinski Ameriki (+23%). Spletna prodaja je dosegla poseben razcvet in se je povečala za več kot 70%, na 2.3 milijarde evrov. Rast prodaje izdelkov lastne blagovne znamke se je povečala za 29%, vse to pa zahvaljujoč (tudi) koronakrizi. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top