IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

ZDA: Veganska hrana vse bolj prisotna na jedilniku

14.09.2018
Podjetje Foodable Labs je objavilo rezultate raziskovanja, da je imelo veganske jedi letos na menijih letos za 50 odstotkov vel kuharskih mojstrov po restavracijah in gostinskih objektih v ZDA.
 
Ponudba in število veganskih jedi pa sta se zaradi vpliva družbenih omrežij in blogerjev povečala za več kot 3o odstotkov glede na leto prej. Število fotografij veganskih jedi na družbenih omrežjih in blogih je v zadnjem letu naraslo katr za slabih 80 odstotkov.  300-odstotno se je povečala rast števila ljudi, ki se identificirajo kot vegani, restavracije pa so imele, ko so na menije dodale vegansko hrano, v povprečju 13-odstotno rast prometa.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top