IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.11.2018 || Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |  Agencija SPIRIT vabi k predstavitvi na sejmih TuttoFood in Anuga  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Todorić se bo ob plačilu varščine lahko branil s prostosti  |  Izteka se javna obravnava zakona o interventnem odvozu odpadne embalaže  |   ||
   

Slovenija: Vedno več spletnega nakupovanja

13.11.2017
Nakupovanje prek spleta se v Sloveniji po podatkih statističnega urada povečuje. Od aprila 2016 do marca 2017 je spletni nakup opravilo 46 odstotkov državljanov ali okoli 703.080 oseb, starih od 16 do 74 let, medtem ko je bilo leto pred tem takih kupcev 40 odstotkov, prenaša današnji Dnevnik.

V opazovanem obdobju je 26 odstotkov kupcev prek spleta kupilo vstopnice za različne prireditve, 25 odstotkov jih je prek spleta oddalo rezervacijo za prenočišče, 14 odstotkov jih je prek spleta kupilo letalske vozovnice, najelo avtomobil ali pa si uredilo druge storitve, povezane z organizacijo potovanja.
 
Največ kupcev je v teh 12 mesecih prek spleta kupilo oblačila, športno opremo ali obutev – takih je bilo 50 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top