IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.05.2018 || Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |  Klasova moka prvič v Savdijski Arabiji  |  Kar tri četrtine hrane na policah iz tujine  |  Coop predstavil prvi organsko pridelan jogurt brez sladkorja  |   Gebrüder Weiss najavlja naslednika Wolfganga Niessnerja  |  Podeljene nagrade Prizma na SKOJ-u   |  Pivka perutninarstvo že v Mipovem obratu v Kromberku  |   ||
   

Slovenija: Vedno več spletnega nakupovanja

13.11.2017
Nakupovanje prek spleta se v Sloveniji po podatkih statističnega urada povečuje. Od aprila 2016 do marca 2017 je spletni nakup opravilo 46 odstotkov državljanov ali okoli 703.080 oseb, starih od 16 do 74 let, medtem ko je bilo leto pred tem takih kupcev 40 odstotkov, prenaša današnji Dnevnik.

V opazovanem obdobju je 26 odstotkov kupcev prek spleta kupilo vstopnice za različne prireditve, 25 odstotkov jih je prek spleta oddalo rezervacijo za prenočišče, 14 odstotkov jih je prek spleta kupilo letalske vozovnice, najelo avtomobil ali pa si uredilo druge storitve, povezane z organizacijo potovanja.
 
Največ kupcev je v teh 12 mesecih prek spleta kupilo oblačila, športno opremo ali obutev – takih je bilo 50 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top