IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Poljska: Več kot polovica najpogosteje kupuje med znižanji

27.08.2019
Več kot polovica poljskih kupcev (52 odstotkov) trdi, da izdelke večinoma kupujejo le na znižanjih, kaže študija Zwyczaje finansowe Polaków (finančne navade Poljakov).
 
 
Iskanje čim boljše kupčije je stalnica pri vseh starostnih skupinah, prav tako ne izstopa kakšna posebna regija, je pa raziskava pokazala, da so nakupovanju zgolj med promocijami še najbolj naklonjeni prebivalci regij Podkarpati (57 %) in Šlezija (56 %).
 
Študija dodaja, da so k nakupovanju med znižanji bolj nagnjena dekleta (59 odstotkov), dva izmed petih kupcev nista pripravljena plačati za parkirno mesto pred trgovino, k čemur je razumljivo daleč najbolj nagnjena skupina kupcev med 18. in 24. letom starosti.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top