IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Poljska: Več kot polovica najpogosteje kupuje med znižanji

27.08.2019
Več kot polovica poljskih kupcev (52 odstotkov) trdi, da izdelke večinoma kupujejo le na znižanjih, kaže študija Zwyczaje finansowe Polaków (finančne navade Poljakov).
 
 
Iskanje čim boljše kupčije je stalnica pri vseh starostnih skupinah, prav tako ne izstopa kakšna posebna regija, je pa raziskava pokazala, da so nakupovanju zgolj med promocijami še najbolj naklonjeni prebivalci regij Podkarpati (57 %) in Šlezija (56 %).
 
Študija dodaja, da so k nakupovanju med znižanji bolj nagnjena dekleta (59 odstotkov), dva izmed petih kupcev nista pripravljena plačati za parkirno mesto pred trgovino, k čemur je razumljivo daleč najbolj nagnjena skupina kupcev med 18. in 24. letom starosti.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top