IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 31.03.2020 || ANALIZA:Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Cigarete in alkohol s sredo dražja  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |  Skupina Lavazza dobiček povečala za 45 odstotkov  |  SOS Kozmetike Afrodite za higieno rok tudi na poti   |  Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico  |  Še ena e-trgovina z živili: Show Food Shop  |  Zaprli vse tržnice, možna prepoved gibanja 24 ur  |  Odslej v trgovino le še z masko, ruto, šalom...in rokavicami  |  Vlada napovedala "zelo dolgo" karanteno (VIDEO)  |  Metro AG po poti Novomeščanov   |  Iz BiH pretihotapili tobak na Hrvaško z dronom  |  ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |   ||
   

Poljska: Več kot polovica najpogosteje kupuje med znižanji

27.08.2019
Več kot polovica poljskih kupcev (52 odstotkov) trdi, da izdelke večinoma kupujejo le na znižanjih, kaže študija Zwyczaje finansowe Polaków (finančne navade Poljakov).
 
 
Iskanje čim boljše kupčije je stalnica pri vseh starostnih skupinah, prav tako ne izstopa kakšna posebna regija, je pa raziskava pokazala, da so nakupovanju zgolj med promocijami še najbolj naklonjeni prebivalci regij Podkarpati (57 %) in Šlezija (56 %).
 
Študija dodaja, da so k nakupovanju med znižanji bolj nagnjena dekleta (59 odstotkov), dva izmed petih kupcev nista pripravljena plačati za parkirno mesto pred trgovino, k čemur je razumljivo daleč najbolj nagnjena skupina kupcev med 18. in 24. letom starosti.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top