IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Italija: Več kot 60 odstotkov družin redno nakupuje pri diskonterjih

12.06.2018
Državna zveza podjetij Unimpresa je razkrila podatke o nakupovanju Italijanov.Anketa je med drugim nakazala, da je v obdobju od začetka koledarskega leta pa do konca aprila več kot šest od desetih gospodinjstev redno obiskalo prodajalno diskontne trgovinske verige.
 
 
 
 
Študija je pokazala tudi to, da se je trend nakupovanja v diskonterjih, ki je oživel po letu 2008 in recesiji, do danes že dodobra konsolidiral in spremenil nakupovalne navade Italijanov.
 
V Italijo je pred kratkim vstopil trgovec Aldi, že kar nekaj časa pa je prisoten Lidl. Med diskontnimi verigami, ki imajo v državi že neko tradicijo lahko štejemo še trgovce Eurospin, DPiú in Penny Market.
 
 





















Nazaj
 


 
 
 
back to top