IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |  Dnevnik:"V destilacijo sedem milijonov litrov vina"  |  Preskrba s hrano med epidemijo po zagotovilih ministrstva ni ogrožena  |   ||
   

Slovenija: V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)

21.09.2020
Sedaj, ko je vse skupaj še sveže in sta tako zmagovalec Dirke po Franciji, Tadej Pogačar, kot drugouvrščeni na dirki vseh kolesarskih dirk, Primož Roglič, obnorela športno Slovenijo, lahko oba športnika mirno označimo kot vplivneža oz. influenserja.
 
 
Tega se dobro zavedajo tudi pri Fructalu in njihovi blagovni znamki Frutabela, ki je pred tedni predstavila nov TV oglas. Ta promovira zdrav način življenja, kar je po njihovem mnenju to, da daš kolesu vedno prednost pred osebnim vozilom. V reklami nastopa tudi slovenska kolesarska reprezentanca, en insert pokaže oba slovenska šampiona s pravkar končane kolesarske dirke po Franciji.
 
Nova komunikacijska strategija, ki jo povzema slogan "Spodbuja dobre navade", temelji na ideji, da je Frutabela tista majhna spodbuda, ki nam pomaga do boljših navad. Avtor oglasa je agencija Luna/TBWA.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top