IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 28.02.2021 || InStore št. 91 na poti k naslovnikom  |  InStore BiH 4.marca organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Spar zavetiškim živalim podaril hrano v vrednosti 10.000 evrov  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  GZS bo od aprila dalje vodil Cantarutti  |  Spar odprl supermarket v Ivanić-Gradu  |  Podjetje Chocollama izdelalo prvo srbsko organsko in vegansko čokolado  |  Kaufland na Hrvaškem "zapičil 42. zastavico"  |  Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade  |  V ponedeljek odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Sklad Bill&Melinda Gates prodal vse delnice Alibabe  |  Ribola v Šibeniku odprla preurejen supermarket  |  AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje  |  V času pandemije Američani "navalili" na zamrznjeno hrano  |  Covid-19 lani oklestil prodajo v storitvenih dejavnostih in trgovini  |  Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |   ||
   

Slovenija: V ljubljanski Ikei pred četrtkovim odprtjem stekla spletna prodaja

23.02.2021
Švedski pohištveni velikan Ikea bo v četrtek v Ljubljani odprl prvo poslovalnico v Sloveniji, stekla pa je tudi spletna prodaja. Katalogov ni več po celem svetu.
 
 
V trgovini potekajo še zadnje priprave na sprejem obiskovalcev, ki v prvih tednih v trgovino lahko vstopajo le ob predhodni rezervaciji. Ta je brezplačna, sistem pa so odprli danes ob 9. uri. S tem se želijo v Ikei v luči epidemije covida-19 izogniti pretirani gneči pred vhodom.
  
V trgovini bo naenkrat lahko 700 ljudi, računajo pa, da se bodo kupci v njej zadržali okoli dve uri. Da potrošniki prvo Ikeino trgovino nestrpno pričakujejo, med drugim kaže veliko zanimanje za njihove družinske kartice. Samo v prvih sedmih dneh jo je naročilo 45.000 ljudi, je dejal vodja trgovine v Ljubljani Cas Lachaert.

Ko se bodo okoliščine normalizirale, pričakujejo v ljubljanski Ikei okoli dva milijona obiska letno. 
 
Katalogov ni več po celem svetu
 
"Vedenje potrošnikov in medijska potrošnja sta se spremenila in vse manj ljudi je potrebovalo katalog v fizični obliki. Zato smo sprejeli emocionalno, a racionalno odločitev," so sporočili iz švedskega pohištvenega velikana.
 
"Obračamo stran našega ljubega kataloga. A je to v resnici naravni proces, saj so se medijska potrošnja in navade strank spremenile," je v izjavi za javnost zapisal eden od izvršnih direktorjev Ikee Konrad Grüss. "Da bi dosegli potrošnike in komunicirali z njimi, pa bomo še naprej navdihovali z našimi rešitvami za opremo domov - na alternativne načine." Oktobra izdan katalog za leto 2021 bo tako zadnja tiskana izdaja.
 
Bo pa letos Ikea izdala brošuro kot nekakšen poklon zgodovini tiskanih katalogov, v kateri bodo zbrali navdihujoče pregledno gradivo pohištva in znanja, kot pravijo.
 
Katalog je največjo naklado doživel leta 2016, ko je Ikea natisnila več kot 200 milijonov izvodov v 32 jezikih, za več kot 50 trgov. Prva izdaja leta 1951 je medtem izšla le v 285.000 izvodih, distribuirana pa je bila med potrošnike na jugu Švedske. Ikea se sicer zaradi pandemije vse bolj osredotoča na spletno prodajo, ki je v zadnjih 12 mesecih poskočila za 45 odstotkov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top