IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

BiH: V enem mesecu prodanih 100.000 škatel piškotov

19.10.2015
Na zahtevo svojih zvestih kupcev je živilska industrija Klas d. d. Sarajevo znova zagnala proizvodnjo svojih čajnih piškotov pod imenom "Tea time". 
 
Gre za šest izdelkov: Vanili kiflice, Kokos, Čajni kolutići,  Golf kiflice, Bianca in Nera, ki so bili trgu prvič predstavljeni leta 2003. Blagovna znamka "Tea time" je bila svoj čas med kupci najbolj priljubljena znamka v svoji kategoriji, številni pa do danes niso pozabili neponovljivega okusa njenih izdelkov.
 
V to so se pri Klasu lahko prepričali prek pogovora s svojimi kupci, ki so se zanimali o tem, zakaj Klas več ne proizvaja te vrste čajnih piškotov. "Zato smo se odločili, da na prodajne police vrnemo blagovno znamko 'Tea time'," je povedala direktorica prodaje pri podjetju Klas d. d. Sarajevo, Senaida Tabić.
 
Čajna peciva so zapakirano v svojo originalno embalažo, na katero so se kupci že navadili, distribucija pa poteka na prodajnih mestih v vseh koncih BiH. "Čeprav smo šele pred kratkim oživili proizvodnjo, je povpraševanje po tej znamki že sedaj ogromno. V samo mesecu dni smo kot prvo količino na trg poslali in tudi prodali 100.000 škatel teh piškotov. Število prodajnih mest se vsak dan povečuje in glede na povpraševanje ter zadovoljstvo kupcev, bo številka še naprej rasla," sporoča Merjema Katkić, upraviteljica z blagovnimi znamkami v podjetju.
 
Program blagovne znamke "Tea time" ima poleg standarda varnosti hrane HACCP, zagotovljen tudi certifikat Halal kakovosti.

Nazaj
 
 
 
 
back to top