IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Državni zbor o noveli zakona o trgovini prihodnji četrtek na izredni seji  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |   ||
   

Slovenija: V aprilu v Mimovrsti več kot 1.277.000 obiskovalcev

20.05.2020
V spletni trgovini Mimovrste je v aprilu 2020 nakupovala skoraj celotna Slovenija, saj se je med virtualnimi policami znašlo več kot 1.277.000 različnih obiskovalcev.

Največji spletni trgovec v Sloveniji, Mimovrste, je tudi v aprilu 2020 zabeležil neverjetno gnečo med virtualnimi prodajnimi policami, demografski pregled novih obiskovalcev pa kaže, da spletno nakupovanje postaja vedno bolj zanimivo tudi za starejšo populacijo.
 
V spletni trgovini je svoje košarice polnilo več posameznikov, kot je vseh delovno aktivih oseb v Sloveniji, saj so med virtualnimi policami v aprilu 2020 našteli več kot 1.277.000 različnih obiskovalcev. Nakupovalne navade Slovencev so se spremenile, med razglašeno karanteno se je javno življenje selilo med domače stene, na kar nakazuje tudi časovni pregled vsebine nakupovalnih košaric od začetka karantene in vse do današnjega dne. 

Slovenci v karanteni – kako so se spreminjale nakupne navade? 

Skladno z razglašeno epidemijo 13. marca 2020, ko se je do nadaljnjega odredilo delo in šolanje od doma, se je v spletni trgovini Mimovrste zaznala nenadna "gneča" med spletnimi policami, ki je bila visoko nad pričakovanji. Začeten preplah in napetost med kupci se je v nakupovalnih košaricah odražal v ustvarjanju velikih zalog artiklov hitre potrošnje, kot so toaletni papir, pralni praški, detergenti, razkužila, hrana za male živali, rastla je prodaja prenosnih računalnikov, spletnih kamer, monitorjev in podobno.
 
V prvih štirinajstih dneh aprila 2020, ko izredno stanje zaradi zamejevanja širjenja koronavirusa postane novo normalno življenje, se košarice začnejo polniti z artikli, ki omogočajo selitev ponudbe javno dostopnih storitev med domače stene. Primerjava obdobja med 1. in 14. aprilom 2020 z enakim obdobjem v letu 2019 kaže na občutna povečanja prodaje prav določenih artiklov. Za več kot 1000 % se je dvignila prodaja potrošnega materiala, kot so tonerji, kartuše in pisarniški papir, saj sta delo in šolanje od doma nova resničnost. Velika rast prodaje družabnih iger kaže na kakovostno preživljanje skupnega družinskega prostega časa, najbolj prodajane družabne igre so bile različne verzije igre Catan, Rubikova kocka, Scrabble, šah in igre s kartami.
 
V času karantene se je zgodilo tudi ogromno domačih kulinaričnih poskusov, med drugim je samoizolacija med Slovenci podžgala pravo drožomanijo oziroma peko kruha z drožmi – pekovska mrzlica je zajela tudi spletno trgovino mimovrste.com, saj so bili aparati za peko kruha praktično razprodani. Zaprta vrata telovadnic, fitnesov in športnih parkov so se odrazila v ustanavljanju domačih telovadnic, za več kot 1000 % se je tako povečala prodaja pripomočkov za telesno vadbo, kot so različni trenažerji in uteži. Domači frizerski saloni in brivnice so se opremili z vsemi potrebnimi pripomočki, saj se je za 700 % zvišala prodaja strižnikov in urejevalnikov brade. Zaprte avtopralnice so povzročile 100 % povečanje prodaje sredstev za čiščenje avtomobilov, tisti, ki niso prali svojih jeklenih konjičkov, pa so se očitno urili v šivanju mask, saj je prodaja šivalnih strojev v tem obdobju v primerjavi z istim obdobjem lani, zrasla za 400 %. Odprto pa ostaja vprašanje, kaj so slovenski kupci v tem času počeli z daljnogledi, prodaja le-teh je namreč v omenjenem obdobju poskočila za neverjetnih 300 %. 

S prihodom toplejših dni, od sredine aprila dalje, se je življenje iz notranjosti domovanj vedno bolj selilo na dvorišča, vrtove in na prosto. V tem obdobju so v spletni trgovini mimovrste.com v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, zabeležili 1000 % povečanje prodaje domačih bazenov, za 266 % se je dvignila prodaja visokotlačnih čistilnikov, za več kot 200 % se je povišala prodaja vrtne garniture, kuhinjskih robotov, žarov, kosilnic, zemlje za vrtnarjenje in semen, zunanjih igral in trampolinov.
Letne pnevmatike so se letos v primerjavi z letom 2019 začele prodajati s skoraj mesečnim zamikom. Izrazit poskok nakupov se je zgodil z vladnim odlokom, ki je vulkanizerjem omogočil ponovno odprtje delavnic.  

Spletno nakupovanje med razglašenimi izrednimi razmerami v številkah 

Primerjava marca 2020 z marcem 2019 kaže na kar 70 % rast prodaje, obisk v spletni trgovini se je povečal za 40 %. Primerjava aprila 2020 z aprilom 2019 kaže na več kot 90 % rast prodaje in na več kot 75 % povečanje obiskovalcev na spletni strani mimovrste.com ter skoraj 70 % porast novih obiskovalcev v spletni trgovini. 

Prvaki med trgovci v času koronakrize postali spletni trgovci 

V aprilu 2020 se je med virtualnimi policami spletnega trgovca Mimovrste znašlo več kot 1.277.000 obiskovalcev, od tega so našteli kar 650.000 novih kupcev, ki do danega trenutka v spletni trgovini še niso nakupovali. Skladno s podatki Statističnega urada Republike Slovenije, ki je do konca januarja 2020 v Sloveniji naštel približno 895.400 delovno aktivnih oseb, lahko trdimo, da je spletni trgovec Mimovrste med virtualnimi policami gostil skoraj vse Slovence, če iz hitre enačbe odštejemo starostnike in otroke. V aprilu so sicer v Mimovrste skupno našteli kar 4.112.000 obiskov v spletni trgovini. 

Demografski prerez obiskovalcev v spletni trgovini mimovrste.com kaže tudi na veliko povišanje novih obiskovalcev iz različnih starostnih skupin. Najbolj spodbuden je podatek, da je med njimi zaznati občutno rast starejših od 55 let. Za 60 % se je povečalo število novih obiskovalcev iz starostne skupine 55 do 64 let, v starostni skupini starejših od 65 let pa beležijo kar 95 % zvišanje. Največje zvišanje novih obiskovalcev je bilo sicer zaznati v starostni skupini od 18 do 24 let, saj se je število novih uporabnikov povečalo za kar 270 %. 

Vseprisotna prodaja predstavlja temelj poslovanja v prihodnje 

Nenehni tehnološki napredki, prihod novih generacij, ki živi in deluje na spletu, in nepredvidljiva izredna stanja v svetu trgovce spodbujajo k t. i. vseprisotni prodaji (en. Omni-channel). Spletno in klasično nakupovanje se vedno bolj prepletata, trgovci pa se morajo na vseprisotno prodajo dodobra pripraviti. Spletni trgovec Mimovrste vedno postavlja nove trende, se odloča za drzne korake in ohranja svojo konkurenčnost na trgu ravno zaradi usklajevanja vseh prodajnih kanalov in vseprisotnosti. Konec leta 2019 so v Mimovrste namreč odprli tudi fizično trgovino, oziroma edinstveni prodajno-razstavni prostor v ljubljanskem nakupovalnem centru BTC, in tako postali tako spletni kot klasični trgovec.
 
Dostopnost nakupovanja prek aplikacije s katerekoli mobilne naprave, testiranje izdelka pred nakupom v fizični trgovini, prevzemi naročil na enem izmed sedmih prevzemnih mest ali udobno čakanje na dostavo paketa na dom je kot celota postalo klasično nakupovanje 21. stoletja. Vseprisotnost je zagotovo poslovni model prihodnosti, v Mimovrste so trend zaznali, še preden je postal nujno potreben.

Nazaj
 


 
 
 
back to top