IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 30.07.2021 || ESI julija glede na junij upadel za 1,8 točke na 106,3 točke  |  Odkupa cena paradižnika (pre)nizka   |  Gospodarsko razpoloženje v območju z evrom najboljše dosle  |  Nova Poli kids linija iz Perutnine Ptuj   |  Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča  |   Odprli prenovljena Maxi supermarketa v Valjevu  |  Fortenova v pretvorbo terjatve do Mercatorja v njegov kapital  |  Prvi Zendolino (končno) v Skopju  |  Facebook v četrtletju podvojil dobiček  |  Anheuser-Busch InBev s podvojenim dobičkom  |  Na letošnji Sladki Istri le slovenski ponudniki  |  V BAT-u napovedujejo prehod od tobaka h konoplji  |  Diageo v minulem poslovnem letu okrepil prodajo pijač  |  Nestle v polletju z rahlo višjimi prihodki in dobičkom  |  Znatna rast prihodkov in dobičkonosnosti Atlantic Grupe   |  Danes je dan ekološkega dolga  |  Poznavalci letošnje odpadanje oljk pripisali vremenskim razmeram  |  Bidnova vlada krepi program "kupuj ameriško"  |  Podgoršek in Harej na "pred-vrhu" ZN o prehranskih sistemih  |  Spar obdaril 100 otrok s šolskimi potrebščinami  |   ||
   

Nizozemska: V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025

15.10.2019
Ob tem nameravajo spet povečati portfelj blagovnih znamk. Izvršni direktor nizozemskega koncerna Unilever, Alan Jope, je še poleti zatrdil, da bi morala družba povečati število blagovnih znamk. Letno proizvedejo 700.000 plastičnih pakiranj izdelkov.
 
 
 
 
 
Na svojem vrhuncu, vsaj glede števila blagovnih znamk,  je imel ta koncern kar 1600 blagovnih znamk, zaradi gospodarske krize in posledično številnih prodaj se je številka spustila na 400, je poročal nizozemski časnik FD.
 
Jope želi trend obrniti nazaj navzgor in poskrbeti za nekaj nakupov ter razvoj blagovnih znamk znotraj podjetja.
 
"Svet postaja vse bolj razdrobljen, tu mislim tako na kupce kot tudi na prodajne poti," je svoj načrt podprl Jope, kakršno usmeritev je imel v bistvu že njegov predhodnik na mestu izvršnega direktorja, Paul Polman.
 
Ta je pred odhodom uprizoril pravo nakupovalno mrzlico, za pripojitve znamk zapravil kar 11 milijard evrov. Prihodki od prodaje v prvem četrtletju so narasli za 3,1 odstotka, brez 32 na novo prevzetih znamk bi denimo rast prometa znašala le 2,4 odstotka.
 
Jope je dodal, da bo nove znamke skrbno izbiral, v mislih pa bo imel predvsem to, kakšen je njihov odnos do (čistega) okolja. V tej smeri gre na primer tudi njihov zadnji nakup.

Nazaj
 


 
 
 
back to top