IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

Nizozemska: V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025

15.10.2019
Ob tem nameravajo spet povečati portfelj blagovnih znamk. Izvršni direktor nizozemskega koncerna Unilever, Alan Jope, je še poleti zatrdil, da bi morala družba povečati število blagovnih znamk. Letno proizvedejo 700.000 plastičnih pakiranj izdelkov.
 
 
 
 
 
Na svojem vrhuncu, vsaj glede števila blagovnih znamk,  je imel ta koncern kar 1600 blagovnih znamk, zaradi gospodarske krize in posledično številnih prodaj se je številka spustila na 400, je poročal nizozemski časnik FD.
 
Jope želi trend obrniti nazaj navzgor in poskrbeti za nekaj nakupov ter razvoj blagovnih znamk znotraj podjetja.
 
"Svet postaja vse bolj razdrobljen, tu mislim tako na kupce kot tudi na prodajne poti," je svoj načrt podprl Jope, kakršno usmeritev je imel v bistvu že njegov predhodnik na mestu izvršnega direktorja, Paul Polman.
 
Ta je pred odhodom uprizoril pravo nakupovalno mrzlico, za pripojitve znamk zapravil kar 11 milijard evrov. Prihodki od prodaje v prvem četrtletju so narasli za 3,1 odstotka, brez 32 na novo prevzetih znamk bi denimo rast prometa znašala le 2,4 odstotka.
 
Jope je dodal, da bo nove znamke skrbno izbiral, v mislih pa bo imel predvsem to, kakšen je njihov odnos do (čistega) okolja. V tej smeri gre na primer tudi njihov zadnji nakup.

Nazaj
 


 
 
 
back to top