IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Nizozemska: V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025

15.10.2019
Ob tem nameravajo spet povečati portfelj blagovnih znamk. Izvršni direktor nizozemskega koncerna Unilever, Alan Jope, je še poleti zatrdil, da bi morala družba povečati število blagovnih znamk. Letno proizvedejo 700.000 plastičnih pakiranj izdelkov.
 
 
 
 
 
Na svojem vrhuncu, vsaj glede števila blagovnih znamk,  je imel ta koncern kar 1600 blagovnih znamk, zaradi gospodarske krize in posledično številnih prodaj se je številka spustila na 400, je poročal nizozemski časnik FD.
 
Jope želi trend obrniti nazaj navzgor in poskrbeti za nekaj nakupov ter razvoj blagovnih znamk znotraj podjetja.
 
"Svet postaja vse bolj razdrobljen, tu mislim tako na kupce kot tudi na prodajne poti," je svoj načrt podprl Jope, kakršno usmeritev je imel v bistvu že njegov predhodnik na mestu izvršnega direktorja, Paul Polman.
 
Ta je pred odhodom uprizoril pravo nakupovalno mrzlico, za pripojitve znamk zapravil kar 11 milijard evrov. Prihodki od prodaje v prvem četrtletju so narasli za 3,1 odstotka, brez 32 na novo prevzetih znamk bi denimo rast prometa znašala le 2,4 odstotka.
 
Jope je dodal, da bo nove znamke skrbno izbiral, v mislih pa bo imel predvsem to, kakšen je njihov odnos do (čistega) okolja. V tej smeri gre na primer tudi njihov zadnji nakup.

Nazaj
 


 
 
 
back to top