IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa le 38-odstotno samooskrbni  |  Delavcem v trgovini za marec višje plače  |  Elog predstavil inovativno embalažo za večkratne spletne nakupe   |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |  Pivčeva ob zadnji pozebi opozorila na zaščitne sisteme  |  Vozniki ljubljanskih avtobusov dnevno razvozijo 515 brezplačnih kosil  |  Walmartu posel cveti - spletna prodaja okrepljena za 30 odstotkov  |   ||
   

Slovenija: V TZS poudarjajo pomen spletne in mobilne trgovine

29.12.2015
 

V TZS (Trgovinski zbornici Sloveniji) so pri napovedih previdni. V letu 2016 se pričakuje postopno in previdno povišanje obsega potrošnje v trgovin.

Iztekajoče se leto za slovenske trgovce ni bilo tako rožnato, kot bi si želeli, a vendar so se trendi začeli izboljševati. Prebujajočemu splošnemu optimizmu navkljub ostajajo v trgovskem cehu previdni in trezni.

 Predsednica Trgovinske zbornice Slovenije (TZS) Mariča Lah opozarja, da kljub spodbudnim podatkom o gospodarski rasti, ki jo hrani predvsem izvoz, trgovinski sektor še vedno ne kaže opaznejših znakov okrevanja.

 Izvršna direktorica TZSMija Lapornik je za današnje Delo izjavila: "Podoba trgovinskega sektorja v Sloveniji, pa tudi v tujini, se je v zadnjih letih bistveno spremenila. Zaostrene gospodarske razmere niso vplivale zgolj na močno spremenjene nakupovalne navade potrošnikov, ampak tudi na konkurenčnost v tej panogi. V trgovini je potreba po iskanju novih idej in rešitev ter po privabljanju in ohranjanju kupcev zato danes bolj izražena kot je bila v preteklosti."

V prihodnosti se bosta očitno krepila predvsem spletna in mobilna trgovina, odločno pa ji bodo kljubovali klasični trgovci s svojimi trgovinami, supermarketi in blagovnimi hišami, svoj tržni delež bodo obranili tudi diskonti.

V TZS pravijo, da so priča razvoju globalne spletne trgovine na eni strani in vzpostavljanju regionalnih spletno-trgovinskih centrov na drugi. Slednji bodo predvsem priložnost za povečanje spletne prisotnosti srednjih, majhnih in mikro podjetij.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top