IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Slovenija: V Sloveniji največji padec maloprodaje v EU

07.11.2013
Obseg maloprodaje v EU se je septembra na mesečni ravni znižal za 0,3 odstotka, na letni ravni pa zvišal za 0,8 odstotka.
 
V Sloveniji se je obseg prodaje na drobno septembra na mesečni ravni znižal za štiri odstotke, na letni ravni pa za šest odstotkov, kar je največ v celotni EU.
 
K skupni letni rasti cen so višje cene hrane in brezalkoholnih pijač k letni inflaciji prispevale 0,4 odstotne točke, med temi so izstopale višje cene zelenjave in sadja (za 6,3 % oz. 5,2 %). Višje cene alkoholnih pijač in tobaka so k letni inflaciji prispevale 0,2-odstotne točke (tobačni izdelki so bili dražji za 3,0 %, alkoholne pijače pa za 2,8 %).

Nazaj
 


 
 
 
back to top