IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 29.02.2020 || NA KRATKO: Novo pri svetovnih trgovcih...  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov (VIDEO)  |  Mimovrste jutri s prvo "fizično" trgovino  |   Mlekarna Celeia lani odpustila več kot 20 delavcev   |  Slovenkam oblikovalske nagrade v New Yorku   |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Začela se je (petnajsta) akcija 40 dni brez alkohola   |  Don Don lani ustvaril 35 milijonov evrov prihodkov  |  Coty imenoval novega izvršnega direktorja  |  Nemški mediji: "Aldi Süd in Aldi Nord se združujeta!"  |  V hipermarketu Mercator Novi Beograd opravili prvo instant plačilo   |  Nutrisslim predstavil linijo kašic za otroke  |  Velika vlaganja v Mimovrste, največjo spletno trgovino   |  Dvořáková: "Slovenija je moja šibka točka''  |  Vrata (tudi) uradno odprla prva fizična trgovina Mimovrste (FOTOREPORTAŽA)  |  Nestle proslavil 15 let poslovanja v Srbiji  |  InStore št. 82 pri prejemnikih  |  Ljudje vsako leto zavržemo 1,3 milijarde ton hrane  |  ZANIMIVOST: Pomanjkanje spanca povezano s potrebo po sladkem  |  Badel 1862 lani ustvaril 5 milijonov evrov dobička  |   ||
   

Italija: V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)

23.08.2019
Italijanski distributer Selex načrtuje nadaljnje povečanje prodaje proizvodov njihove znamke za najmanj 2/3 do leta 2025, na 1.4 milijard  evrov.
 
Iz Selexa javljajo, da so lani z njihovo trgovinsko znamko prodali za 830 milijonov evrov proizvodov in da so bili še posebej uspešni v prodaji proizvodov za zdravo življenje.
 
Preko 90% Selexovih dobaviteljev za proizvode, ki jih opremijo z njihovo oznako so domačega izvora.
 
V ponudbi z njihovim logotipom imajo prek 5400 SKU-jev in med njimi so tudi naslednje znamke: Vale, Su, Vanto, Il Gigante… 


Nazaj
 


 
 
 
back to top