IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Severna Makedonija: V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni

02.03.2021
Prihodki od prodaje so lani zaradi številnih omejitev, zlasti v drugem četrtletju, znašali 26,1 milijona evrov, kar je 15 odstotkov manj kot leta 2019. Podjetje je skoraj vse prihodke ustvarilo na domačem trgu (26,09 milijona evrov).

Poslovni odhodki podjetja so lani znašali 25,2 milijona evrov in so za 20 odstotkov nižji od predhodnega primerjalnega leta. Največja postavka odhodkov so stroški surovin in znašajo 10,5 milijona evrov. Odhodki za oglaševanje in trženje so se zmanjšali za 52 %. Čisti dobiček Prilepske pivovarne je lani znašal 1,34 milijona evrov.
 
Podjetje ima pod svojim okriljem blagovni znamki piva Zlaten dab in Krali Marko, gazirane brezalkoholne pijače Gazoza, za makedonski trg pa distribuira tudi blagovne znamke svetovnega proizvajalca PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton) ter piv Tuborg.
 
 
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top