IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Slovenija: V Portorožu se začenja 17. SKOJ

07.11.2013
Sedemnajsta Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ) se bo v dveh dneh posvetila multidisciplinarnosti komunikatorjev.
 
Konferenca SKOJ, ki se je lani iz Podčetrtka preselila v Portorož, kjer poteka tudi tokrat, se bo začela s prispevkom dr. Dejana Verčiča s Fakultete za družbene vede, ki bo na podlagi treh evropskih raziskav o komuniciranju pokazal, kako gre praktikom odnosov z javnostmi v Sloveniji.
 
Marketing magazin poroča, da bo sledila okrogla miza o menedžerju in njegovem piaru, ki jo bo usmerjala Špela Šipek, sogovorci pa bodo: Tomaž Mihelin Ritlop (SPEM Komunikacijska skupina), Bojana Leskovar (Banka Slovenije), Iztok Klančnik (HP), Toni Balažič (Mercator) in Aleksander Salkič (Petrol).

Neil Griffiths, direktor znamčenja in strategije v gradbenem podjetju SNC-Lavalin iz Velike Britanije, bo zatem predstavil vlogo komunikatorja v organizaciji, Philip Weiss iz belgijske komunikacijske agencije ZN pa se bo posvetil "hiper razmišljanju" ("hyperthinking") oziroma ustvarjanju novega načina razmišljanja v dobi omrežij.

Sledil bo programski sklop o piarovcih kot medijskih urednikih in pripovedovalcih zgodb, v katerem bodo svoje zgodbe pripovedovali: Nina Gaspari (Provokativ), Matjaž Klipšteter (Taktik), Tina Cipot (Lidl) in Andrej Krajner (Si.mobil), moderirala pa ga bo Romana Pahor (Khaos Kreativa).
 
Prvi dan konference se bo končal s predavanjem Andreja Pompeta, svetovalca in partnerja v agenciji Formitas BBDO, ki se bo posvetil nacionalni znamki I feel Slovenia. Zvečer bodo slavnostno podeljene nagrade Papirus za najboljše slovensko interno glasilo, Prizma za odličnost komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi, Primus za komunikacijsko odličnost menedžerjev in nagrada prostovoljcu leta.

Nazaj
 


 
 
 
back to top