IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Torek, 20.04.2021 | || | || |
Slovenija: V Portorožu se začenja 17. SKOJ07.11.2013
![]() Konferenca SKOJ, ki se je lani iz Podčetrtka preselila v Portorož, kjer poteka tudi tokrat, se bo začela s prispevkom dr. Dejana Verčiča s Fakultete za družbene vede, ki bo na podlagi treh evropskih raziskav o komuniciranju pokazal, kako gre praktikom odnosov z javnostmi v Sloveniji.
Marketing magazin poroča, da bo sledila okrogla miza o menedžerju in njegovem piaru, ki jo bo usmerjala Špela Šipek, sogovorci pa bodo: Tomaž Mihelin Ritlop (SPEM Komunikacijska skupina), Bojana Leskovar (Banka Slovenije), Iztok Klančnik (HP), Toni Balažič (Mercator) in Aleksander Salkič (Petrol).
Neil Griffiths, direktor znamčenja in strategije v gradbenem podjetju SNC-Lavalin iz Velike Britanije, bo zatem predstavil vlogo komunikatorja v organizaciji, Philip Weiss iz belgijske komunikacijske agencije ZN pa se bo posvetil "hiper razmišljanju" ("hyperthinking") oziroma ustvarjanju novega načina razmišljanja v dobi omrežij. Sledil bo programski sklop o piarovcih kot medijskih urednikih in pripovedovalcih zgodb, v katerem bodo svoje zgodbe pripovedovali: Nina Gaspari (Provokativ), Matjaž Klipšteter (Taktik), Tina Cipot (Lidl) in Andrej Krajner (Si.mobil), moderirala pa ga bo Romana Pahor (Khaos Kreativa). Prvi dan konference se bo končal s predavanjem Andreja Pompeta, svetovalca in partnerja v agenciji Formitas BBDO, ki se bo posvetil nacionalni znamki I feel Slovenia. Zvečer bodo slavnostno podeljene nagrade Papirus za najboljše slovensko interno glasilo, Prizma za odličnost komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi, Primus za komunikacijsko odličnost menedžerjev in nagrada prostovoljcu leta. Nazaj
|
|
|