IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Slovenija: V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov

14.06.2018
Prvo tako trgovino so 19. maja v središču Ljubljane odprli v nekdanji poslovalnici Probanke na Bavarskem dvoru, včeraj pa je ta novost v svetu živilskih trgovin doživela otvoritev. Maja so odprli HopIN v Kranju (Koroška cesta 4), pred nekaj dnevi v Celju (Gubčeva ulica 2), že jutri bo krst doživela tovrstna prodajalna na Beethovnovi 7 v Ljubljani, enkrat do konca julija pa še HopIN trgovina na Tyševi ulici 2 v Mariboru.
 
 

Berločnik: "Hitro do najnujnejših stvari!"

"Koncept HopIN smo razvili sami. Moram se zahvaliti vsem sodelavcem, na katere sem zelo ponosen in jih je mnogo več kot 20 kolikor nas je tukaj. Brez kakih svetovalcev, brez franšiz in kjub temu, da na tem področju prej nismo bili prisotni. Koncept temelji na tem, da ljudje hitro in mobilno pridejo do najnujnejših stvari, vključno s konceptom Fresh, našo najboljšo kavo na poti, kupijo pa lahko tudi razne vstopnice za dogodke, igrate lahko loto in dobite vse razen naftnih derivatov," je na današnjem odprtju te novitete v svetu sosedskih trgovin povedal predsednik uprave podjetja Petrol, Tomaž Berločnik.

Družba Petrol je včeraj slovesno predstavila nov modern koncept mestne prodajne točke. Odprtje HopIN prodajnega mesta na Bavarskem dvoru v Ljubljani je nakazalo neko novo smer, kamor se podaja eno izmed najmočnejših podjetij v regiji Srednje Evrope. Vsaka taka trgovina bo imela deset zaposlenih.
 
Na odprtju so bili prisotni trije slovenski vrhunski športniki s področja zimskih športov, ki jih že nekaj let podpira tudi družba Petrol: deskar na snegu Žan Košir ter smučarja Žan Kranjec in Ana Drev.
 
V trgovini je tudi kotiček s konceptom sveže pripravljene prehrane Fresh, ki so ga v Petrolu uspešno razvili na podlagi raziskav nakupov in navad potrošnikov ter analiz prodajnega procesa. Poleg najbolj kakovostne sveže pripravljene prehrane je mogoče dobiti tudi vsem znano Kavo na poti.
 
"Koncept priročnega prodajnega mesta je zasnovan na sveži in moderni ponudbi za hitre ter mobilne meščane. Ideja je, da se Petrol pozicionira ne samo v obliki bencinskih servisov, temveč tudi v središča mest, kjer je tempo življenja hiter, s tem pa postaja vse pomembnejša prej omenjena mobilnost," še navajajo pri slovenskem podjetju.
 
Prav tako kot v Ljubljani tudi v Mariboru potekajo dela na stavbi v centru mesta na Tyrševi, kjer je bila nekoč Nova KBM. Tam je družba šele pred kratkim uspela pridobiti vso potrebno dokumentacijo za prenovo.  
 
Nov zakon, ki prepoveduje delo ostalim trgovcem ob nekaterih praznikih in nedeljah jim bo šel pri tem projektu na roko, saj je vprašanje, če bodo te trgovine registrirane po "trgovinskem" zakonu.
 
Petrol bo tako še bolj konkurenčen trgovcem, že sedaj pa ponujajo skoraj vse (1več tisoč izdelkov), kar je potrebno od glavnih živil. Odpiranje (pravih) trgovin v središčih mest, kjer pa ne bodo prodajali bencina, bo le še korak naprej.
 
Lani so ustvarili za 505 milijonov evrov prihodkov s trgovskim blagom, v prihodnosti pa naj bi se rast zgolj še nadaljevala. Očitno tudi u odpiranjem t. i. HopIN trgovin.
 
Z njimi bodo na trgu konkurirali vsem največjim trgovcem, ki so svoje največje nakupovalne centre ustvarili na obrobjih mest in prav zato vidijo pri Petrolu priložnost z odpiranjem prodajnih točk v strogih mestnih centrih.

Šifkovič:"Povprečen nakup je daljši kot v drugih naših enotah"

Matjaž Šifkovič, direktor Petrolove Organizacije in upravljanja prodajnega mesta je ob svečani otvoritvi dejal: "Poleg običajnih izdelkov, ki jih lahko kupci dobijo na naših prodajnih mestih lahko v HopIN naši obiskovalci kupijo svežo pripravljeno hrano in dobijo omogočene druge storitve kot so npr: plačevanje položnic, sprejemanje in pošiljanje pošte, igranje športne loterije, nakup vstopnic za razne prireditve itd. Z odprtjem petih trgovin od katerih sta dve v Ljubljani, po ena pa v Mariboru, Celju in Kranju smo na novo zaposlili 50 ljudi, se pravi na vsakem prodajnem mestu po 10 novih prodajalk oz. prodajalcev. Od odprtja (v Ljubljani od 19.maja, v Kranju že prej op.ur), so naši kupci zelo zadovoljni in to nas navdaja z zadovoljstvom, saj imamo v hudi konkurenci pestro ponudbo v središčih velikih mest. Povprečen nakup je daljši kot v drugih naših enotah oz. bencinskih črpalkah, kjer dobijo lahko svežo hrano, storitve in seveda gorivo, ki pa ga tukaj ni."


 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top