IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Slovenija: V Luki Koper zaradi koronavirusa pričakujejo posledice

04.02.2020
V Luki Koper pričakujejo, da bodo prej ali slej tudi oni občutili širjenje koronavirusa s Kitajske. Epidemija na Kitajskem je močno prizadela tamkajšnjo proizvodnjo in ohromila storitve, tudi v logistiki, so izpostavili. 
 
Nobenih razlogov ni za preplah, menijo v Luki Koper. Razlogov za "upočasnitev rasti" je veliko. Vse kar se dogaja na svetovnem trgu se tako ali drugače odraža tudi pri pretovoru v Luki Koper, je  pred dvema mesecema poročal Luški glasnik. A sedaj se je pojavil še koronavirus...
 
Nekateri globalni logisti so že zaprli svoje distribucijske centre na Kitajskem.

Razmere bodo vplivale na količino pretovora, najbolj bodo posledice občutne na področju kontejnerjev in vozil, pričakujejo v edinem slovenskem pristanišču.

Glede širjenja samega virusa pa so pojasnili, da nadzor nad ladjami v Sloveniji, vključno z nadzorom nad zdravstvenim stanjem posadke, opravlja uprava za pomorstvo, ki podatke o morebitnih obolenjih posreduje Nacionalnemu inštitutu za javno zdravje.

Od inštituta sicer niso prejeli navodil za uvedbo kakršnih koli posebnih ukrepov.
 
V prvih devetih mesecih minulega leta so v Kopru pretovorili 734.487 kontejnerjev (v TEU) kar je odstotek manj kot v istem obdobju lani, v Trstu 516.762 (plus 10 odstotkov), na Reki pa 200.000 kar je kar 18 odstotkov več kot predlani. Na poslovanje koprskega pristanišča gotovo vpliva tudi slaba in zastarela železnica, Avstrija in Italija pa sta v zadnjem času okrepili subvencije za pretovor po železnici. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top