IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |   ||
   

Nemčija/regija: V Lidlu objavili velik dobiček (v regiji CE Evrope)

28.11.2019
Lidl sodeč po poročilih LZ Retailyticsa dosega velike dobičke v njihovih trgovinah v centralno-vzhodnem delu Evrope. Ocenjujejo, da se je Lidlov dobiček njihovega „vzhodnoevropskega" poslovanja v zadnjih letih podvojil.
 
Tako so se še okrepili v „boju" proti Aldiju, ki je prisoten v treh državah te regije, Lidl kar v desetih, kjer je v obdobju 2017-2018 sodeč po tem poročilu zaslužil 723 milijonov evrov kar je precej več kot so v teh državah zaslužili 2014/15  - 384 milijonov evrov.
 
Lidlove trgovine na vzhodu Evrope so 2017/18 v povprečju dosegale okoli 6,8 milijonov evrov neto. Lidl je v tem obdobju dosegel 11 milijard evrov neto prodaje v regiji kar predstavlja 15% skupne evropske prodaje, je poročal LZ Retailytics.

Nazaj
 


 
 
 
back to top