IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  V New Yorku nagrade za štiri slovenska oljčna olja  |  Junija vendarle prihaja Teden restavracij  |  Blejsko jezero s pomočjo Spara očistili za več kot pol tone odpadkov   |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Petrol zaradi cenejše nafte in padca prodaje znižal prihodke  |  Prevozniki iščejo rešitve za premostitev težav  |  Intereuropa še naprej z manjšim dobičkom  |  Ministrica Aleksandra Pivec obiskala pekarno Žita v Mariboru  |  Rusija v pričakovanju rekordne proizvodnje zelenjave  |  Alibaba zgradil digitalno farmo za gojenje hrušk  |  Turizem si bo še prizadeval za več državne pomoči  |  Prenovljen maximarket Tommy v Okrugu Gornjem  |  Eroski sodeluje z malimi dobavitelji  |  Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september  |  Prodaja Walmarta se je povečala, ukinili bodo Jet.com  |  Manj odpuščanj v Hisensu Gorenje, a še vedno hudo  |  ZANIMIVOST: Med pandemijo prodaja erotičnih pripomočkov "eksplodirala"  |  TZS v tretjem "korona paketu" pričakuje uveljavitev subvencije najemnin  |  Raste nov Sparov bujski supermarket  |   ||
   

Srbija: V Beogradu ustanovili zvezo proizvajalcev blagovnih znamk Srbije

09.03.2020
Konec minulega tedna je začela v Beogradu uradno delovati zveza proizvajalcev blagovnih znamk Srbije (Serbia Private Label Association), ki združuje proizvajalce živilskih izdelkov v Srbiji, predstavnike trgovinskih verig, distributerje in Gospodarsko zbornico Srbije.
 
 
Cilj zveze je, da promovira in podpira razvoj lastnih zasebnih znamk v Srbiji, izobražuje in spodbuja večje vključevanje proizvajalcev v ta segment ter oglašuje Srbijo v mednarodnih krogih, kot primerno destinacijo za proizvodnjo lastnih blagovnih znamk.
 
"Razvoj izdelkov trgovinskih znamk je za večino proizvajalcev predrag. Z vključitvijo lastne blagovne znamke v naš portfelj smo ustvarili možnost za uvrstitev izdelkov na police, pri čemer nas ne skrbi za transport, brendiranje in trženje, kar precej zniža stroške," je povedala Marija Milošević, managerka za izvoz in lastno blagovno znamko podjetja Yumis.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top