IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Hrvaška: V Atlantic grupi razmišljajo (tudi) o nakupu Podravke

29.12.2016
Lastnik hrvaške Atlantic grupe Emil Tedeschi je včeraj potrdil, da se v skupini pripravljajo na več kot deset milijonov vreden posel v eni izmed zahodnoevropskih držav.  


Kot je dejal v pogovoru za Reuters, niso opustili niti možnosti prevzema Podravke. Okrepiti nameravajo tudi sodelovanje z ameriško družbo Herbalife.  
 
Tedeschi je izpostavil, da je trg na območju nekdanje Jugoslavije premajhen za poslovanje Atlantica.
 
Naj spomnimo, da je Atlantic grupa leta 2010 za 382 milijonov evrov kupila Kolinsko.  Z uspešnim prevzemom so tako Hrvati dobili znane slovenske in preostale blagovne znamke jugovzhodne Evrope.
 
V Droginem portfelju so med ostalim znamke kot so: cockta, donat MG, barcaffe, grand kaffa, smoki in argeta. Atlantic Grupa je tako postalia eden največjih igralcev na področju prehrambne industrije in distribucije v regiji.
 
Ob številnih prevzemih so nase opozorili tudi z lanskim odprtjem sodobne tovarne energetskih ploščic v Novi Gradiški, ki je Atlantic Grupo stalo 100 milijonov kun (13,20 milijonov evrov), z njo pa je Atlantic Grupa povečala proizvodne zmogljivosti.
 
V sporočilih za javnost so velikokrat tudi zapisali, da bodo skušali doseči organsko rast skozi inovacije in optimatizacijo stroškov. Velika pričakovanja pa ves čas gojijo v športni prehrani za Nemce in Švicarje...



Nazaj
 


 
 
 
back to top