IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 04.06.2020 || Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |  Nakupovalno središče Aleja danes vabi na brezplačno kosilo  |  Rezultati ocenjevanja svežega mesa Agra 2020  |  Za pomoč gospodarstvu 130-milijardni sveženj  |  Tomislav Kramarić je nov član uprave Konzuma  |  Spar International v petih letih prodajo povečal za 21 %  |  15. junija bodo odprli meje za državljane EU  |  Prodajalka verige Waitrose Anisa Omar na naslovnici Vogue magazina  |  Trgovina na drobno aprila upadla za skoraj četrtino  |  Odprtje obrata Naš med v Rači 17. junija  |  Znak GREEN&SAFE – skupna zaveza odgovornemu, varnemu in zelenemu turizmu  |  Carnex ponovno izvaža v Rusijo   |  Wolt dostava tudi v Mariboru  |  Food Lion prevzema 62 trgovin verige Southeastern Grocers  |  Cantarutti zapušča ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo  |  Lani Slovenija izvozila 287 ton češenj, največ na Hrvaško  |   ||
   

Nemčija: V Aldiju spremembe (strategije) do leta 2020

10.07.2019
Aldi Nord (sever) in Aldi Süd (jug) nameravata do leta 2020 uskladiti vse oznake lastne trgovinske znamke (TBZ) iz standardne in promocijske ponudbe.

Posamezne posebne ponudbe in regionalne specialitete bodo še naprej na policah "nedotaknjene" oz. "centralizirane".

Od leta 2020 bo tako potekala skupna usklajena strategija ter koordinacija marketinškega in oglaševalskega razporeda. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top