IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |   ||
   

Nova Zelandija: Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce

18.02.2019
V ponedeljek so na Novi Zelandiji v parlamentu razpravljali o uvedbi t.i. digitalnega davka, ki bi utegnil po žepu še najbolj udariti podjetja, kot so Google, Facebook in Amazon. 
 
 
V svetu prevladuje mnenje, da se omenjena trojica preveč spretno izogiba plačilu dajatev in si s tem pridobiva nepošteno prednost pred konkurenco. Predsednica vlade, Jacinda Ardern je dejala, da se je kabinet strinjal o izdelavi osnutka nove davčne ureditve, ki bi spletne velikane prisilil, da tudi oni nekaj prispevajo v davčno "malho".
 
"Naša trenutna ureditev ni poštena do individualnih plačnikov davkov, do multinacionalk smo preveč popustljivi," je povedala Ardernova. Visoko digitalizirana podjetja, torej tudi tista, ki ponujajo družabna omrežja (Facebook, Twitter), spletno oglaševanje in spletno prodajo, trenutno od Nove Zelandije prejemajo zajeten promet, a davka na prihodke (zaenkrat) ne plačujejo.
 
Vrednost digitalnih storitev na Novi Zelandiji je ocenjena na približno 2,7 milijarde novozelandskih dolarjev (1,64 milijarde EUR), tako da bi recimo uveden davek državi lahko prinesel nekje med 18 in 48 milijoni evrov. Davek na digitalne storitve se ponavadi računajo kot 2-3 % od bruto prihodka podjetij v tej določeni državi.
 
Digitalni davek oz. DST so uveljavile ali pa vsaj napovedale Španija, Velika Britanija, Francija, Italija, Avstrija, Indija in Avstralija. Zadevo je obravnaval tudi evropski parlament v Bruslju. Nova Zelandija se bo o tem dokončno odločila maja letos.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top