IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour

16.07.2018
Zaključek dobrodelne žar turneje FerFud BBQ TOUR na Pogačarjevem trgu v Ljubljani je zaznamovala odlična kulinarika, za katero so poskrbeli žar mojstri štirih ljubljanskih restavracij, in ogled najbolj vroče nogometne tekme leta. Finale ob finalu se je zaključilo z donacijo zbranih sredstev za projekt Botrstvo, za udarne ritme je poskrbela tolkalna zasedba StrojMachine, večer pa se je zaključil s koncertom skupine King Foo.
 
 
V ospredju sklepnega dogodka projekta FerFud BBQ TOUR je bilo kulinarično doživetje. Žar grižljaje so ustvarili chefi sodelujočih restavracij Hood Burger, Sorbara Steak House, HillBilly's Smoke House in Pop's Place, ki so v nedeljo na Pogačarjevem trgu tudi sami zavihali rokave. Najbolj dišeča turneja s 50 postojankami FerFud ekipa je z modrim tovornjačkom obiskala 22 slovenskih krajev in obiskovalcem dogodkov postregla s kar 10.045 porcijami fer grižljajev.
 
Chefi sodelujočih restavracij so vroče hite ustvarili s sestavinami iz poslovalnic HOFER, jedi pa so ljubitelji žara poravnali po fer ceni, ki je enaka ceni sestavin ob nakupu. Tisti, ki so na družbenih omrežjih delili določeno FerFud vsebino, pa so lahko izbrano BBQ jed plačali kar s prejeto QR kodo.  
 
V podjetju HOFER, nosilcu projekta FerFud BBQ TOUR, so ob dogodku povedali: "Projekt FerFud spodbuja urbano kulinariko in dokazuje, da je lahko ta na voljo po fer cenah in v krajih po celotni Sloveniji. To pa še zdaleč ni edini namen tega zdaj že tradicionalnega projekta. Obiskovalci dogodkov so ob vsakem fer grižljaju prispevali tudi znesek po svojih zmožnostih. Ponosni smo, da so ljubitelji dobre kulinarike prepoznali tudi dober namen in za donacijo, namenjeno otrokom in mladostnikom, vključenim v projekt Botrstvo v Sloveniji, skupaj zbrali kar  6.519,73 evrov."
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top