IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |  Pri Tušu trkajo za srečo alpskih smučarjev (VIDEO)  |   ||
   

Slovenija: Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour

16.07.2018
Zaključek dobrodelne žar turneje FerFud BBQ TOUR na Pogačarjevem trgu v Ljubljani je zaznamovala odlična kulinarika, za katero so poskrbeli žar mojstri štirih ljubljanskih restavracij, in ogled najbolj vroče nogometne tekme leta. Finale ob finalu se je zaključilo z donacijo zbranih sredstev za projekt Botrstvo, za udarne ritme je poskrbela tolkalna zasedba StrojMachine, večer pa se je zaključil s koncertom skupine King Foo.
 
 
V ospredju sklepnega dogodka projekta FerFud BBQ TOUR je bilo kulinarično doživetje. Žar grižljaje so ustvarili chefi sodelujočih restavracij Hood Burger, Sorbara Steak House, HillBilly's Smoke House in Pop's Place, ki so v nedeljo na Pogačarjevem trgu tudi sami zavihali rokave. Najbolj dišeča turneja s 50 postojankami FerFud ekipa je z modrim tovornjačkom obiskala 22 slovenskih krajev in obiskovalcem dogodkov postregla s kar 10.045 porcijami fer grižljajev.
 
Chefi sodelujočih restavracij so vroče hite ustvarili s sestavinami iz poslovalnic HOFER, jedi pa so ljubitelji žara poravnali po fer ceni, ki je enaka ceni sestavin ob nakupu. Tisti, ki so na družbenih omrežjih delili določeno FerFud vsebino, pa so lahko izbrano BBQ jed plačali kar s prejeto QR kodo.  
 
V podjetju HOFER, nosilcu projekta FerFud BBQ TOUR, so ob dogodku povedali: "Projekt FerFud spodbuja urbano kulinariko in dokazuje, da je lahko ta na voljo po fer cenah in v krajih po celotni Sloveniji. To pa še zdaleč ni edini namen tega zdaj že tradicionalnega projekta. Obiskovalci dogodkov so ob vsakem fer grižljaju prispevali tudi znesek po svojih zmožnostih. Ponosni smo, da so ljubitelji dobre kulinarike prepoznali tudi dober namen in za donacijo, namenjeno otrokom in mladostnikom, vključenim v projekt Botrstvo v Sloveniji, skupaj zbrali kar  6.519,73 evrov."
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top