IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Slovenija: Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour

16.07.2018
Zaključek dobrodelne žar turneje FerFud BBQ TOUR na Pogačarjevem trgu v Ljubljani je zaznamovala odlična kulinarika, za katero so poskrbeli žar mojstri štirih ljubljanskih restavracij, in ogled najbolj vroče nogometne tekme leta. Finale ob finalu se je zaključilo z donacijo zbranih sredstev za projekt Botrstvo, za udarne ritme je poskrbela tolkalna zasedba StrojMachine, večer pa se je zaključil s koncertom skupine King Foo.
 
 
V ospredju sklepnega dogodka projekta FerFud BBQ TOUR je bilo kulinarično doživetje. Žar grižljaje so ustvarili chefi sodelujočih restavracij Hood Burger, Sorbara Steak House, HillBilly's Smoke House in Pop's Place, ki so v nedeljo na Pogačarjevem trgu tudi sami zavihali rokave. Najbolj dišeča turneja s 50 postojankami FerFud ekipa je z modrim tovornjačkom obiskala 22 slovenskih krajev in obiskovalcem dogodkov postregla s kar 10.045 porcijami fer grižljajev.
 
Chefi sodelujočih restavracij so vroče hite ustvarili s sestavinami iz poslovalnic HOFER, jedi pa so ljubitelji žara poravnali po fer ceni, ki je enaka ceni sestavin ob nakupu. Tisti, ki so na družbenih omrežjih delili določeno FerFud vsebino, pa so lahko izbrano BBQ jed plačali kar s prejeto QR kodo.  
 
V podjetju HOFER, nosilcu projekta FerFud BBQ TOUR, so ob dogodku povedali: "Projekt FerFud spodbuja urbano kulinariko in dokazuje, da je lahko ta na voljo po fer cenah in v krajih po celotni Sloveniji. To pa še zdaleč ni edini namen tega zdaj že tradicionalnega projekta. Obiskovalci dogodkov so ob vsakem fer grižljaju prispevali tudi znesek po svojih zmožnostih. Ponosni smo, da so ljubitelji dobre kulinarike prepoznali tudi dober namen in za donacijo, namenjeno otrokom in mladostnikom, vključenim v projekt Botrstvo v Sloveniji, skupaj zbrali kar  6.519,73 evrov."
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top