IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Povečan izvoz malin  |  Italija postavila rekord po porabi piva na prebivalca  |  Coca-Cola zainteresirana (tudi) za Knjaza Miloša  |  Lidl širi omrežje trgovin na Danskem  |  Začasno prekinjena proizvodnja Nutelle  |  Penny Market investira v trgovinsko znamko sveže hrane  |  Z novim letom prenovljena tržnica, marca še nova trgovina ZK v Kočevju  |  Dvoboj za Vinakoper očitno med KZ Agraria in Klet Brda  |  Nova mesnica Ravlić v zagrebških Gajnicah  |  Vrstni red največjih blagovnih znamk od začetka tisočletja (VIDEO)  |  Walmart z rastjo dobička v zadnjem kvartalu za 70% glede na leto prej  |   104.641 Hoferjevih kupcev s trajnostno vrečko  |  Lidl najavlja nadaljevanje širjenja v Srbiji  |  Nov primer salmonele v kebabu iz Poljske  |  Amazon zaslužil 11,2 milijard dolarjev, a ne bo plačal davka na dobiček   |  Pridelek oliv se je lani podovojil  |  Nov predsednik uprave Perutnine Ptuj je Enver Šišić  |  Začetek proizvodnje Zrenjaninskega piva  |  Red Bull z rekordnih 5,5 milijarde evrov prihodkov   |   ||
   

Slovenija: Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour

16.07.2018
Zaključek dobrodelne žar turneje FerFud BBQ TOUR na Pogačarjevem trgu v Ljubljani je zaznamovala odlična kulinarika, za katero so poskrbeli žar mojstri štirih ljubljanskih restavracij, in ogled najbolj vroče nogometne tekme leta. Finale ob finalu se je zaključilo z donacijo zbranih sredstev za projekt Botrstvo, za udarne ritme je poskrbela tolkalna zasedba StrojMachine, večer pa se je zaključil s koncertom skupine King Foo.
 
 
V ospredju sklepnega dogodka projekta FerFud BBQ TOUR je bilo kulinarično doživetje. Žar grižljaje so ustvarili chefi sodelujočih restavracij Hood Burger, Sorbara Steak House, HillBilly's Smoke House in Pop's Place, ki so v nedeljo na Pogačarjevem trgu tudi sami zavihali rokave. Najbolj dišeča turneja s 50 postojankami FerFud ekipa je z modrim tovornjačkom obiskala 22 slovenskih krajev in obiskovalcem dogodkov postregla s kar 10.045 porcijami fer grižljajev.
 
Chefi sodelujočih restavracij so vroče hite ustvarili s sestavinami iz poslovalnic HOFER, jedi pa so ljubitelji žara poravnali po fer ceni, ki je enaka ceni sestavin ob nakupu. Tisti, ki so na družbenih omrežjih delili določeno FerFud vsebino, pa so lahko izbrano BBQ jed plačali kar s prejeto QR kodo.  
 
V podjetju HOFER, nosilcu projekta FerFud BBQ TOUR, so ob dogodku povedali: "Projekt FerFud spodbuja urbano kulinariko in dokazuje, da je lahko ta na voljo po fer cenah in v krajih po celotni Sloveniji. To pa še zdaleč ni edini namen tega zdaj že tradicionalnega projekta. Obiskovalci dogodkov so ob vsakem fer grižljaju prispevali tudi znesek po svojih zmožnostih. Ponosni smo, da so ljubitelji dobre kulinarike prepoznali tudi dober namen in za donacijo, namenjeno otrokom in mladostnikom, vključenim v projekt Botrstvo v Sloveniji, skupaj zbrali kar  6.519,73 evrov."
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top