IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Hrvaška: Uspešno zaključen 3. FMCG Summit Zagreb - "Področje je še kako živo kljub krizi"

25.10.2017

Letošnja konferenca v Zagrebu je bila št. 12. FMCG Summi v regiji, ki jo je organizirala regionalna revija InStore, že jutri pa je na vrsti trinajsta v Sarajevu. Zbralo se je več kot 350 poslušalcev.

 

 
 
Tretji FMCG SUMMIT v Zagrebu je potekal v Plaza Event Centru, InStorepapa tako uspešno nadaljuje z organiziacijo dogodkov, ki potekajo zaenkrat v BiH, Srbiji in Makedoniji v zadnjih treh letih ter ga pripravljamo v bližnji prihodnosti tudi v Sloveniji. 
 

 

 
"Z organizacijo tega dogodka želimo doseči, da so vsi udeleženci zadovoljni s pridobljenim znanjem in poznanstvi na tem dogodku in da jim to pomaga v nadaljnjem poslovanju na področju FMCG. Upam, da smo tudi tokrat v tej nameri uspeli in da bomo v podobnem slogu tudi nadaljevali, saj je področje FMCG navkljub krizi še kako živo," je kot zaključno sporočilo s tega dogodka povedal Aljoša Parotat, direktor hrvaških izdaj revij InStore in InHoreca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top