IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |   ||
   

Hrvaška: Uspešno zaključen 3. FMCG Summit Zagreb - "Področje je še kako živo kljub krizi"

25.10.2017

Letošnja konferenca v Zagrebu je bila št. 12. FMCG Summi v regiji, ki jo je organizirala regionalna revija InStore, že jutri pa je na vrsti trinajsta v Sarajevu. Zbralo se je več kot 350 poslušalcev.

 

 
 
Tretji FMCG SUMMIT v Zagrebu je potekal v Plaza Event Centru, InStorepapa tako uspešno nadaljuje z organiziacijo dogodkov, ki potekajo zaenkrat v BiH, Srbiji in Makedoniji v zadnjih treh letih ter ga pripravljamo v bližnji prihodnosti tudi v Sloveniji. 
 

 

 
"Z organizacijo tega dogodka želimo doseči, da so vsi udeleženci zadovoljni s pridobljenim znanjem in poznanstvi na tem dogodku in da jim to pomaga v nadaljnjem poslovanju na področju FMCG. Upam, da smo tudi tokrat v tej nameri uspeli in da bomo v podobnem slogu tudi nadaljevali, saj je področje FMCG navkljub krizi še kako živo," je kot zaključno sporočilo s tega dogodka povedal Aljoša Parotat, direktor hrvaških izdaj revij InStore in InHoreca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top