IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Srbija: Univerexport uvedel elektronske cene

25.12.2015

Tradicionalno označevanje cen s papirjem je drago in velikokrat lahko pride tudi do napak, je pa najpogosteje počasno. Ob pomoči elektronskih nalepk za police (ESL), ki so jih nedavno postavili v Univerexportovem objektu na Zvezdari, se dobi zanesljivejša metoda, ki gre v korak s svetovnimi trendi. 

 

 
Po preizkusni prodaji proizvodov prek "virtualne poti", s čimer je Univerexport začel pred kratkim, so iz tega podjetja storili še korak naprej in začeli z označevanjem cen, ki jih izmenjujejo elektronsko in tako zmanjšujejo možnosti za napake, ki jih pri tem lahko stori človeška roka.
 
"Kot podjetje, ki se je kot prvo na našem tržišču odločilo za to potezo, je Univerexport dobil možnost spremembe strategije upravljanja s cenami v realnem času in to na osnovi spremenjenih tržnih pogojev," so sporočili iz podjetja.
 
Prednosti postavljanja in označevanja cen na tak način so številne in jih lahko potrošniki že preverijo na oddelku sadja in zelenjave v Univerexportovem objektu v Aviv parku (Ulica Živka Davidovića 86), ki posluje od 12. novembra. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top