IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Srbija: Univerexport uvedel elektronske cene

25.12.2015

Tradicionalno označevanje cen s papirjem je drago in velikokrat lahko pride tudi do napak, je pa najpogosteje počasno. Ob pomoči elektronskih nalepk za police (ESL), ki so jih nedavno postavili v Univerexportovem objektu na Zvezdari, se dobi zanesljivejša metoda, ki gre v korak s svetovnimi trendi. 

 

 
Po preizkusni prodaji proizvodov prek "virtualne poti", s čimer je Univerexport začel pred kratkim, so iz tega podjetja storili še korak naprej in začeli z označevanjem cen, ki jih izmenjujejo elektronsko in tako zmanjšujejo možnosti za napake, ki jih pri tem lahko stori človeška roka.
 
"Kot podjetje, ki se je kot prvo na našem tržišču odločilo za to potezo, je Univerexport dobil možnost spremembe strategije upravljanja s cenami v realnem času in to na osnovi spremenjenih tržnih pogojev," so sporočili iz podjetja.
 
Prednosti postavljanja in označevanja cen na tak način so številne in jih lahko potrošniki že preverijo na oddelku sadja in zelenjave v Univerexportovem objektu v Aviv parku (Ulica Živka Davidovića 86), ki posluje od 12. novembra. 



Nazaj
 
 
 
 
back to top