IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Nizozemska: Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk

14.06.2019
 Izvršni direktor nizozemskega koncerna Unilever, Alan Jope, je pred dnevi zatrdil, da bi morala družba povečati število blagovnih znamk.
 
 
 
 
 
Na svojem vrhuncu, vsaj glede števila blagovnih znamk, jih je imelo podjetje kar 1600, zaradi gospodarske krize in posledično številnih prodaj se je številka spustila na 400, piše nizozemski časnik FD. Jope želi trend obrniti nazaj navzgor in poskrbeti za nekaj nakupov ter razvoj blagovnih znamk znotraj podjetja.
 
"Svet postaja vse bolj razdrobljen, tu mislim tako na kupce kot tudi na prodajne poti," je svoj načrt podprl Jope, kakršno usmeritev je imel v bistvu že njegov predhodnik na mestu izvršnega direktorja, Paul Polman.
 
Ta je pred odhodom uprizoril pravo nakupovalno mrzlico, za pripojitve znamk zapravil kar 11 milijard evrov. Prihodki od prodaje v prvem četrtletju so narasli za 3,1 odstotka, brez 32 na novo prevzetih znamk bi denimo rast prometa znašala le 2,4 odstotka.
 
Jope je dodal, da bo nove znamke skrbno izbiral, v mislih pa bo imel predvsem to, kakšen je njihov odnos do (čistega) okolja. V tej smeri gre na primer tudi njihov zadnji nakup.

Nazaj
 


 
 
 
back to top