IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Svet: Unilever se je odločil za Rotterdam

16.03.2018
Vodilni v koncernu Unilever so se po letu kolebanja odločili, da bo glavni sedež podjetja v Rotterdamu. Podjetje je doslej poslovalo z dvema sedežema, drugi je bil v Londonu. 
 
 
 
 
Družba, ki bdi nad uveljavljenimi blagovnimi znamkami Axe, Knorr, Dove in mnogimi drugimi, je imela doslej sedež razdeljen na dve izpostavi. Ena je bila v Rotterdamu, druga pa v Londonu, kar je ostalina združitve podjetij Margarine Unie (Nizozemska) ter britanskega proizvajalca mila Lever Brother leta 1930.
 
Po poročanju spletnega portala RetailDetail.eu so se vodilni v podjetju za Rotterdam odločili predvsem zato, ker ima Nizozemska strožjo zakonodajo glede sovražnih prevzemov in se želi Unilever tako zaščititi pred podobnimi podvigi, kot si ga je s prevzemom lani želel privoščiti konkurent Kraft Heinz.
 
V Londonu ostaja glavna pisarna oddelka, ki nadzira produkte za lepoto in osebno nego ter izdelkov za čiščenje. Pisarna v britanski prestolnici ohranja proračun v višini 1,2 milijarde evrov. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top