IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Svet: Unilever pridelal 3,2-odstotno rast prodaje

25.10.2013
Unilever je v tretjem kvartalu leta 2013, kljub upočasnitvi na trgih v razvoju in padcu cen v Evropi, pridelal 3,2-odstotno rast prihodkov od prodaje.
 
V kvartalu se je količinska prodaja povečala za 1,9 odstotka, vendar pa so skupni prihodki od prodaje padli za 6,5 odstotka na 12,5 milijard evra, predvsem iz naslova negativnih tečajnih razlik, je zapisala specializirana spletna stran The Grocer.
 
"Nadaljujemo rast na vseh naših trgih, čeprav z nekoliko manjšo stopnjo, vendar pa smo uspeli obdržati ravnotežje med ceno in količinsko prodajo. Trgi v razvoju so zmanjšali rast na 5,9 odstotka, medtem ko so si razviti trgi precej opomogli, pa četudi so še zmeraj v minusu za 0,3 odstotka," so sporočili z Unileverja.
 
Izvršni direktor Unileverja Paul Polman je dejal, da trgi v razvoju, navkljub zmanjšani stopnji, še naprej ostajajo Unileverjev glavni ustvarjalec rasti. V prvih devetih mesecih letošnjega leta je Unilever zabeležil 4,4-odstotno rast prodaje, medtem ko je količinska prodaja zrasla za 2,4 odstotka.

Nazaj
 
 
 
 
back to top