IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Nizozemska: Unilever prevzema blagovno znamko za nego kože Tatcha

12.06.2019
S sedeža nizozemskega koncerna Unilever so včeraj sporočili, da so podpisali sporazum o prevzemu blagovne znamke Tatcha, ki ponuja izdelke za nego kože.
 
 
Blagovno znamko je leta 2009 v San Franciscu ustanovila Victoria Tsai, ima pa Tatcha svoj inovacijski center, ki se imenuje Tatcha Institute sedaj na Japonskem. V njem skušajo znanstveniki ustvariti izdelke na bazi zelenega čaja, riža in alg, znanih pod zaščitenim imenom Hadasei-3.
 
Ob združitvi Tatche pod bogat portfelj izdelkov Unilever, je Tsaijeva dejala: "Ko sem ustvarila blagovno znamko, je bila moja velika želja ustvariti brand, ki bo živel vsaj 100 let. To je z novim domovanjem, pod Unileverjem, vsekakor možno."
 
Izdelki Tatcha, ki so za zdaj večinoma na voljo le v ZDA, vsebujejo blagovne znamke, kot npr. Luminous Dewy Skin mist, The Silk Canvas primer, The Water Cream moisturiser in The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.
 
Posel, ki naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta, naj bi bil po poročanju nekaterih medijev vreden 500 milijonov dolarjev (440 milijonov evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top