IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |   ||
   

Nizozemska: Unilever prevzema blagovno znamko za nego kože Tatcha

12.06.2019
S sedeža nizozemskega koncerna Unilever so včeraj sporočili, da so podpisali sporazum o prevzemu blagovne znamke Tatcha, ki ponuja izdelke za nego kože.
 
 
Blagovno znamko je leta 2009 v San Franciscu ustanovila Victoria Tsai, ima pa Tatcha svoj inovacijski center, ki se imenuje Tatcha Institute sedaj na Japonskem. V njem skušajo znanstveniki ustvariti izdelke na bazi zelenega čaja, riža in alg, znanih pod zaščitenim imenom Hadasei-3.
 
Ob združitvi Tatche pod bogat portfelj izdelkov Unilever, je Tsaijeva dejala: "Ko sem ustvarila blagovno znamko, je bila moja velika želja ustvariti brand, ki bo živel vsaj 100 let. To je z novim domovanjem, pod Unileverjem, vsekakor možno."
 
Izdelki Tatcha, ki so za zdaj večinoma na voljo le v ZDA, vsebujejo blagovne znamke, kot npr. Luminous Dewy Skin mist, The Silk Canvas primer, The Water Cream moisturiser in The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.
 
Posel, ki naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta, naj bi bil po poročanju nekaterih medijev vreden 500 milijonov dolarjev (440 milijonov evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top