IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Nizozemska: Unilever prevzema blagovno znamko za nego kože Tatcha

12.06.2019
S sedeža nizozemskega koncerna Unilever so včeraj sporočili, da so podpisali sporazum o prevzemu blagovne znamke Tatcha, ki ponuja izdelke za nego kože.
 
 
Blagovno znamko je leta 2009 v San Franciscu ustanovila Victoria Tsai, ima pa Tatcha svoj inovacijski center, ki se imenuje Tatcha Institute sedaj na Japonskem. V njem skušajo znanstveniki ustvariti izdelke na bazi zelenega čaja, riža in alg, znanih pod zaščitenim imenom Hadasei-3.
 
Ob združitvi Tatche pod bogat portfelj izdelkov Unilever, je Tsaijeva dejala: "Ko sem ustvarila blagovno znamko, je bila moja velika želja ustvariti brand, ki bo živel vsaj 100 let. To je z novim domovanjem, pod Unileverjem, vsekakor možno."
 
Izdelki Tatcha, ki so za zdaj večinoma na voljo le v ZDA, vsebujejo blagovne znamke, kot npr. Luminous Dewy Skin mist, The Silk Canvas primer, The Water Cream moisturiser in The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.
 
Posel, ki naj bi bil zaključen v tretjem četrtletju letošnjega leta, naj bi bil po poročanju nekaterih medijev vreden 500 milijonov dolarjev (440 milijonov evrov).

Nazaj
 


 
 
 
back to top