IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.11.2019 || PLU podpisala tri (športne) sponzorske pogodbe  |  Conad se bo "reorganiziral"  |  Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev  |  Skupina Intereuropa v devetmesečju povečala dobiček  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  ZANIMIVOST: Izginil tovornjak z 20 tonami čokolade  |  Lesaffre odprl pekovski center v Banjaluki  |  Petrol bo zaračunaval izdajo fizičnih računov  |  Ikea imenovala vodjo za slovenski trg  |  Prvi Tuš express v centru Celja  |  Za razvoj majhnih kmetij 20 milijonov evrov  |  Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box  |  Billa predstavila blagovno znamko prazničnih živil  |  Tisoči podpisali peticijo za zaprtje trgovin na "Boxing day"  |  Skenderja po 19 letih na čelu Saponie zamenjala Dajana Mrčela  |  Žitna konferenca 2019 na GZS  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |   ||
   

Svet: Unilever odkupil blagovno znamko Graze

07.02.2019
Unilever je odkupil britansko blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze. Po podatkih Financial Timesa naj bi svetovni velikan za to odštel okoli 150 milijonov funtov.
 

Angleško-nizozemski koncern je v svoje poslovanje dodal blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze, ki si jo je prej lastila ameriška skupina Carlyle. Sicer uradnega podatka o vrednosti nakupa ni, a naj bi po navedbah Financial Times-a odkup znašal nekaj manj kot 150 milijonov funtov (170 milijonov evrov).
 
To bi pomenilo kar zelo lep popust na 300 milijonov funtov, kolikor je prvotno za Graze zahteval Carlyle, zlasti, če upoštevamo dejstvo, da sta za blagovno znamko tekmovala še Kellogg's in PepsiCo.
 
Predsednik za hrano pri Unileverju, Nitin Paranipe, trdi, da bo nova pridobitev lepo vklopila v strategijo Unileverja. Graze je bil ustanovljen leta 2008, pod njegovo blagovno znamko pa se prodajajo oreščki, semena ter ploščice brez umetnih dodatkov.
 

Nazaj
 



 
 
 
back to top