IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Svet: Unilever odkupil blagovno znamko Graze

07.02.2019
Unilever je odkupil britansko blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze. Po podatkih Financial Timesa naj bi svetovni velikan za to odštel okoli 150 milijonov funtov.
 

Angleško-nizozemski koncern je v svoje poslovanje dodal blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze, ki si jo je prej lastila ameriška skupina Carlyle. Sicer uradnega podatka o vrednosti nakupa ni, a naj bi po navedbah Financial Times-a odkup znašal nekaj manj kot 150 milijonov funtov (170 milijonov evrov).
 
To bi pomenilo kar zelo lep popust na 300 milijonov funtov, kolikor je prvotno za Graze zahteval Carlyle, zlasti, če upoštevamo dejstvo, da sta za blagovno znamko tekmovala še Kellogg's in PepsiCo.
 
Predsednik za hrano pri Unileverju, Nitin Paranipe, trdi, da bo nova pridobitev lepo vklopila v strategijo Unileverja. Graze je bil ustanovljen leta 2008, pod njegovo blagovno znamko pa se prodajajo oreščki, semena ter ploščice brez umetnih dodatkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top