IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 11.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Svet: Unilever odkupil blagovno znamko Graze

07.02.2019
Unilever je odkupil britansko blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze. Po podatkih Financial Timesa naj bi svetovni velikan za to odštel okoli 150 milijonov funtov.
 

Angleško-nizozemski koncern je v svoje poslovanje dodal blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze, ki si jo je prej lastila ameriška skupina Carlyle. Sicer uradnega podatka o vrednosti nakupa ni, a naj bi po navedbah Financial Times-a odkup znašal nekaj manj kot 150 milijonov funtov (170 milijonov evrov).
 
To bi pomenilo kar zelo lep popust na 300 milijonov funtov, kolikor je prvotno za Graze zahteval Carlyle, zlasti, če upoštevamo dejstvo, da sta za blagovno znamko tekmovala še Kellogg's in PepsiCo.
 
Predsednik za hrano pri Unileverju, Nitin Paranipe, trdi, da bo nova pridobitev lepo vklopila v strategijo Unileverja. Graze je bil ustanovljen leta 2008, pod njegovo blagovno znamko pa se prodajajo oreščki, semena ter ploščice brez umetnih dodatkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top