IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |  Celotna uprava Atlantic grupe na tekmi v Tivoliju  |   ||
   

Svet: Unilever odkupil blagovno znamko Graze

07.02.2019
Unilever je odkupil britansko blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze. Po podatkih Financial Timesa naj bi svetovni velikan za to odštel okoli 150 milijonov funtov.
 

Angleško-nizozemski koncern je v svoje poslovanje dodal blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze, ki si jo je prej lastila ameriška skupina Carlyle. Sicer uradnega podatka o vrednosti nakupa ni, a naj bi po navedbah Financial Times-a odkup znašal nekaj manj kot 150 milijonov funtov (170 milijonov evrov).
 
To bi pomenilo kar zelo lep popust na 300 milijonov funtov, kolikor je prvotno za Graze zahteval Carlyle, zlasti, če upoštevamo dejstvo, da sta za blagovno znamko tekmovala še Kellogg's in PepsiCo.
 
Predsednik za hrano pri Unileverju, Nitin Paranipe, trdi, da bo nova pridobitev lepo vklopila v strategijo Unileverja. Graze je bil ustanovljen leta 2008, pod njegovo blagovno znamko pa se prodajajo oreščki, semena ter ploščice brez umetnih dodatkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top