IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.10.2019 || Tretjina mlajših otrok po svetu podhranjena ali s prekomerno težo  |  Jutri 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025   |   Brez Irene Weber na položaju izvršne direktorice Fortenove   |  Potrjene spremembe v upravi Atlantic Grupe  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Agrokorju 53,9 milijona evrov kazni glede Costelle  |  Zajtrk je nov Žitov kruh  |  Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni   |  Danes gasilska vaja "Henkel 2019"  |  Bizjakova in Posedi o aferi "mleto meso"  |  Italija ohranja prvo mesto po proizvodnji vina  |  ZANIMIVOST: Pica iz čričkov  |  Tuševa oblačila za najmlajše v celjski bolnišnici  |  Cena svinjine "skočila" že skoraj za 70 odstotkov  |  Trgovino brez blagajn odprl tudi Pingo Doce  |  Don Don zagnal proizvodnjo v Žitoprometu  |  Manner s kakavom vstopa v (novo) staro kategorijo  |  Totem parfumskih stekleničk iz Steklarne Hrastnik  |  Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |   ||
   

Svet: Unilever odkupil blagovno znamko Graze

07.02.2019
Unilever je odkupil britansko blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze. Po podatkih Financial Timesa naj bi svetovni velikan za to odštel okoli 150 milijonov funtov.
 

Angleško-nizozemski koncern je v svoje poslovanje dodal blagovno znamko zdravih prigrizkov Graze, ki si jo je prej lastila ameriška skupina Carlyle. Sicer uradnega podatka o vrednosti nakupa ni, a naj bi po navedbah Financial Times-a odkup znašal nekaj manj kot 150 milijonov funtov (170 milijonov evrov).
 
To bi pomenilo kar zelo lep popust na 300 milijonov funtov, kolikor je prvotno za Graze zahteval Carlyle, zlasti, če upoštevamo dejstvo, da sta za blagovno znamko tekmovala še Kellogg's in PepsiCo.
 
Predsednik za hrano pri Unileverju, Nitin Paranipe, trdi, da bo nova pridobitev lepo vklopila v strategijo Unileverja. Graze je bil ustanovljen leta 2008, pod njegovo blagovno znamko pa se prodajajo oreščki, semena ter ploščice brez umetnih dodatkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top