IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Svet: Unilever na račun višjih cen povečal promet

21.04.2017
Unilever je v prvem trimesečju letošnjega leta (vrednostno) povečal prodajo za 6,1 odstotka, čeprav je obseg prometa padel za 0,1 odstotka. K povečanju prihodkov sta pripomogla povečanje cen in menjalni tečaji. 
 
V prvih treh mesecih leta 2017 je Unilever zabeležil prihodke od prodaje v vrednosti 13,3 milijarde evrov. K rasti je pripomogla omenjena rast cen, ki je v tem obdobju znašala 3 odstotke. Obseg prodaje se je, kot že rečeno, zmanjšal za 0,1 odstotka, toda če izključimo kategorijo namazov, ki je naprodaj, bi rast znašala 3,4 odstotka.
 
Za celotno poslovno leto 2017 Unilever pričakuje avtonomno rast svojih izdelkov med 3 in 5 odstotki. "Prvi kvartal je pokazal, da smo pred konkurenco, hkrati pa odseva naše nenehno vlaganje v inovacije in podporo blagovnim znamkam ter zavezanost dolgoročnemu in trajnostnemu poslovnemu modelu, ki je usmerjen v rast," je povedal izvršni direktor Paul Polman.
 
Prihodke od prodaje je podjetje povečalo v kategoriji izdelkov za nego doma in osebno nego (3,4 %) ter hrana in osvežilne pijače (2,2 %). Ena izmed podkategorij z najboljšimi rezultati v tem obdobju je bil sladoled, kjer sta odlične rezultate prinesli blagovni znamki Magnum in Ben & Jerry's.
 
 
Po zavrnitvi Kraft Heinza v nakup proizvajalca majoneze

Unilever, ki je letos zavrnil 143 milijard "težko" ponudbo za združitev s koncernom Kraft Heinz Co., stavi na močno vlogo v kategoriji dodatkov k hrani. Proizvajalec ledenih čajev Lipton, sladoledov Magnum, gelov za tuširanje Axe, mil Dove, jušnih osnov Knorr, margarin Becel, (in še bi lahko naštevali) naj bi pristal na prevzem podjetja Sir Kensington's, proizvajalca kečapa brez gensko spremenjenih organizmov in majoneze brez jajc. Menda je cena za nakup 140 milijonov ameriških dolarjev (130 milijonov dolarjev) poroča ESM Magazine. Unilever ima sicer v portfelju že eno izmed najmočnejših svetovnih znamk majoneze (Hellmann's).



Nazaj
 


 
 
 
back to top