IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Svet: Unilever na račun višjih cen povečal promet

21.04.2017
Unilever je v prvem trimesečju letošnjega leta (vrednostno) povečal prodajo za 6,1 odstotka, čeprav je obseg prometa padel za 0,1 odstotka. K povečanju prihodkov sta pripomogla povečanje cen in menjalni tečaji. 
 
V prvih treh mesecih leta 2017 je Unilever zabeležil prihodke od prodaje v vrednosti 13,3 milijarde evrov. K rasti je pripomogla omenjena rast cen, ki je v tem obdobju znašala 3 odstotke. Obseg prodaje se je, kot že rečeno, zmanjšal za 0,1 odstotka, toda če izključimo kategorijo namazov, ki je naprodaj, bi rast znašala 3,4 odstotka.
 
Za celotno poslovno leto 2017 Unilever pričakuje avtonomno rast svojih izdelkov med 3 in 5 odstotki. "Prvi kvartal je pokazal, da smo pred konkurenco, hkrati pa odseva naše nenehno vlaganje v inovacije in podporo blagovnim znamkam ter zavezanost dolgoročnemu in trajnostnemu poslovnemu modelu, ki je usmerjen v rast," je povedal izvršni direktor Paul Polman.
 
Prihodke od prodaje je podjetje povečalo v kategoriji izdelkov za nego doma in osebno nego (3,4 %) ter hrana in osvežilne pijače (2,2 %). Ena izmed podkategorij z najboljšimi rezultati v tem obdobju je bil sladoled, kjer sta odlične rezultate prinesli blagovni znamki Magnum in Ben & Jerry's.
 
 
Po zavrnitvi Kraft Heinza v nakup proizvajalca majoneze

Unilever, ki je letos zavrnil 143 milijard "težko" ponudbo za združitev s koncernom Kraft Heinz Co., stavi na močno vlogo v kategoriji dodatkov k hrani. Proizvajalec ledenih čajev Lipton, sladoledov Magnum, gelov za tuširanje Axe, mil Dove, jušnih osnov Knorr, margarin Becel, (in še bi lahko naštevali) naj bi pristal na prevzem podjetja Sir Kensington's, proizvajalca kečapa brez gensko spremenjenih organizmov in majoneze brez jajc. Menda je cena za nakup 140 milijonov ameriških dolarjev (130 milijonov dolarjev) poroča ESM Magazine. Unilever ima sicer v portfelju že eno izmed najmočnejših svetovnih znamk majoneze (Hellmann's).



Nazaj
 


 
 
 
back to top