IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.10.2018 || Še 7 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |  Bosna in Hercegovina velika uvoznica piva, a poraba je manjša  |  Ljubljanske mlekarne želijo odkupiti več ekološko pridelanega mleka  |  Znani so finalisti 25. Zlatega bobna  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |   ||
   

Svet: Unilever marketinške izdatke skrčil za skoraj tretjino

12.03.2018
Oglaševalski velikani še naprej močno krčijo proračune za marketing. Za P&G-jem je drastične ukrepe uresničil še njegov veliki tekmec Unilever, ki vedno več marketinških aktivnosti opravi interno.
 
 
V svojem poročilu za leto 2017 je Unilever na področju izdelkov široke potrošnje stroške za marketinške aktivnosti znižal za 30 odstotkov, predvsem zaradi tega, ker jih zdaj izvajajo znotraj podjetja in manj sodelujejo z zunanjimi agencijami.
 
Unilever je leta 2016 ustanovil interno agencijo U-studios, ki s 17 pisarnami deluje v 12 državah. Z njo so želeli slediti potrošnikom in njihovim spremenjenim navadam, predvsem pa so želeli najti rešitev za naraščajočo uporabo programov za blokiranje spletnih oglasov.
 
"Več vsebin ustvarjamo znotraj hiše. Naših 17 enot ustvarja vsebine hitrejše in 30 odstotkov cenejše kot pa zunanje agencije," pojasnjujejo v poročilu.  Unileverjeve navedbe naj bi bile le vrh ledene gore oziroma napoved, da bodo veliki oglaševalci postopoma vedno več marketinških aktivnosti poskušali ustvariti sami.
 
Kot navaja  portal AdWeek, je največji oglaševalski holding na svetu WPP letos letos zabeležil enega največjih padcev delnic v svoji zgodovini.

Nazaj
 


 
 
 
back to top