IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Velika Britanija: Unilever lansko leto sklenil s 5,6 milijarde evrov dobička

05.02.2021
Britanski proizvajalec izdelkov za gospodinjstvo Unilever je lani zabeležil 5,6 milijarde evrov čistega dobička, kar je 0,8 odstotka manj kot leto prej. Na poslovanje je vplivala pandemija covida-19, izvršni direktor Alan Jope pa je ob tem izpostavil odpornost, ki jo je v težkih poslovnih razmerah pokazalo podjetje.
 
 
Podjetje, ki med drugim proizvaja sladolede Magnum in mila Dove, je v lanskem letu pandemije beležilo predvsem večje povpraševanje po čistilih za roke in čistilih za gospodinjstva, prav tako je zraslo povpraševanje po hrani. Po drugi strani se je zmanjšala prodaja kozmetike.
 
"Ljudje so ostajali doma, manj je bilo priložnosti za druženja, zato so manj denarja porabili za kozmetične izdelke," sporočilo podjetja povzema francoska tiskovna agencija AFP. Za Unileverjem je sicer pomembno leto, v katerem je družba postala povsem britanska. Konec novembra so namreč združili britanski in nizozemski del Unileverjevega posla, še navaja agencija.

Nazaj
 


 
 
 
back to top