IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |   ||
   

Svet: Unilever in Henkel v boju za Cotyeve blagovne znamke

25.11.2019
Nekatera velika podjetja naj bi bila po poročanju tujih medijev v igri za prevzem blagovnih znamk kozmetike in nege za lase ameriške skupine Coty. Glavni interesenti so menda Colgate-Palmolive, Henkel in Unilever te rše nekatere investicijske družbe.
 
 
 
 
Ameriška skupina ima težave, saj je v precejšnjih dolgovih, zato se skuša znebiti nekaterih blagovnih znamk, ki jih delajo izgube. Kakor poroča ESM Magazine, naj bi Coty prodajal celoten segment "profesionalne osebne nege", pri katerem je glavna znamka za nego las Wella, poleg tega pa prodaja tudi znamko za nego nohtov OPI.
 
Analitiki ocenjujejo, da naj bi vrednost prodaje vseh znamk dosegla okoli 6 milijard evrov. Coty upa, da bo prodaja stekla do polovice prihodnjega leta. Segment za osebno nego Coty izdelke večinoma prodaja salonom, ustvarja le petino vseh prihodkov skupine.
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top