IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.01.2020 || Agrokor:"AVK si je izmislila razloge za zaseg delnic Mercatorja"  |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (VIDEO)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |  Kmalu pobuda za označevanje točnega porekla medu v EU  |   ||
   

Svet: Unilever in Henkel v boju za Cotyeve blagovne znamke

25.11.2019
Nekatera velika podjetja naj bi bila po poročanju tujih medijev v igri za prevzem blagovnih znamk kozmetike in nege za lase ameriške skupine Coty. Glavni interesenti so menda Colgate-Palmolive, Henkel in Unilever te rše nekatere investicijske družbe.
 
 
 
 
Ameriška skupina ima težave, saj je v precejšnjih dolgovih, zato se skuša znebiti nekaterih blagovnih znamk, ki jih delajo izgube. Kakor poroča ESM Magazine, naj bi Coty prodajal celoten segment "profesionalne osebne nege", pri katerem je glavna znamka za nego las Wella, poleg tega pa prodaja tudi znamko za nego nohtov OPI.
 
Analitiki ocenjujejo, da naj bi vrednost prodaje vseh znamk dosegla okoli 6 milijard evrov. Coty upa, da bo prodaja stekla do polovice prihodnjega leta. Segment za osebno nego Coty izdelke večinoma prodaja salonom, ustvarja le petino vseh prihodkov skupine.
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top