IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nizozemska: Unilever brez težav prebrodil prodajo poslovanja z margarino

23.04.2019
Kot rezultat odprodaje divizije margarine, je Unilever v prvem četrtletju utrpel padec prodaje za 1,6 odstotka na 12,4 milijarde evrov, kar pa je boljši rezultat od tistega, kar so pričakovali analitiki.
 
 
Izbršni direktor Alan Jope meni, da je podjetje koledarsko leto 2019 začelo dobro. Analitiki so za prvo četrtletje promet pričakovali pri 12,3 milijardah evrov. Organska rast prodaje za 3.1 odstotka je prav tako boljša od napovedanih 2.8 %. K temu sta prispevala tako dvig cen (1.9 %), kot rast prihodkov od prodaje (1.2 %).
 
Izdelki za čiščenje (Biotex, Omo, Cif, itd.) so zabeležili močno rast prodaje v vrednosti 6 odstotkov, medtem ko je divizija kozmetike in osebne nege (Dove, Rexona, Axe) beležila 3,1-odstotno rast. Del poslovanja s hrano in brezalkoholnimi pijačami je beležila 1,5-odstotno rast.
 
"Leto smo začeli solidno, tako da smo na poti proti uresničitvi ciljev na ravni celotnega koledarskega leta," je povedal Jope, ki je na mestu izvršnega direktorja lani zamenjal Paula Polmana.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top