IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Nizozemska: Unilever brez težav prebrodil prodajo poslovanja z margarino

23.04.2019
Kot rezultat odprodaje divizije margarine, je Unilever v prvem četrtletju utrpel padec prodaje za 1,6 odstotka na 12,4 milijarde evrov, kar pa je boljši rezultat od tistega, kar so pričakovali analitiki.
 
 
Izbršni direktor Alan Jope meni, da je podjetje koledarsko leto 2019 začelo dobro. Analitiki so za prvo četrtletje promet pričakovali pri 12,3 milijardah evrov. Organska rast prodaje za 3.1 odstotka je prav tako boljša od napovedanih 2.8 %. K temu sta prispevala tako dvig cen (1.9 %), kot rast prihodkov od prodaje (1.2 %).
 
Izdelki za čiščenje (Biotex, Omo, Cif, itd.) so zabeležili močno rast prodaje v vrednosti 6 odstotkov, medtem ko je divizija kozmetike in osebne nege (Dove, Rexona, Axe) beležila 3,1-odstotno rast. Del poslovanja s hrano in brezalkoholnimi pijačami je beležila 1,5-odstotno rast.
 
"Leto smo začeli solidno, tako da smo na poti proti uresničitvi ciljev na ravni celotnega koledarskega leta," je povedal Jope, ki je na mestu izvršnega direktorja lani zamenjal Paula Polmana.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top