IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.06.2022 || Delničarji Intereurope še eno leto brez dividend  |  Voditelji skupine G7 obljubili milijardno pomoč za reševanje prehranske krize   |  Potrošniki junija še slabše razpoloženi kot maja  |  Jana Levec:"Večina strokovnjakov se strinja, da je veganska prehrana zdrava"  |  L’Oréal in Unesco podelila mednarodne nagrade ženskam v znanosti  |  Keurig Dr Pepper prevzema blagovno znamko brezalkoholnih pijač Atypique  |  DMK je v 2021 dosegel prodajo v višini 5,5 milijarde evrov  |  Prenovljena trgovina Spar v Rogaški Slatini jutri ponovno odpira svoja vrata  |  Ivica Todorić napovedal milijardne odškodninske tožbe  |  Prodaja v storitvah in trgovini aprila za petino višja kot pred letom  |  GZS Mescu ponudila sodelovanje pri iskanju odgovorov na izzive trga dela  |  Cigarete s 1. julijem dražje   |  Delavci trgovine začeli aktivnosti za višje plače in dosledno upoštevanje kolektivne pogodbe  |  Kylie Minogue znana (tudi) zaradi rožnatega prosecca  |  Odličen odziv Hoferjevih kupcev na akcijo zbiranja očal  |  Ruska raketa zadela poln trgovinski center v Ukrajini  |  V Zagrebu nosečo mamo treh otrok zaradi kraje čokolad obsodili na deset mesecev zapora  |  V Svetem Ivanu Zelini so odprli novo trgovino Plodine  |  Niki Komerc z novim skladiščem  |   Zakon o trgovini po novem dovoljuje (nekaterim) obratovanje ob nedeljah  |   ||
   

ZDA: Twitter plačal 150 milijonov dolarjev v poravnavi zaradi posredovanja podatkov oglaševalcem

26.05.2022
Ameriško podjetje Twitter, ki upravlja z istoimenskim družbenim omrežjem, je plačalo 150 milijonov dolarjev v okviru poravnave glede obtožb, da je platforma oglaševalcem posredovala podatke o uporabnikih, ki so jih ti posredovali z namenom krepitve varnosti uporabniških računov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
Od leta 2014 do leta 2019 je več kot 140 milijonov uporabnikov Twitterju posredovalo svoje telefonske ali e-poštne naslove za pomoč pri zaščiti računov z dvofaktorsko avtentikacijo. Zvezna komisija za trgovino (FTC) in ameriško pravosodno ministrstvo sta Twitter obtožila, da je oglaševalcem dovolil, da so te podatke uporabili za ustvarjanje dobička.

"Twitter je pridobil podatke uporabnikov pod pretvezo, da jih bo uporabil v varnostne namene, nato pa jih je uporabil tudi za ciljanje uporabnikov z oglasi," je v sporočilu za javnost zapisala predsednica komisije Lina Khan.

FTC je postopek proti Twitterju sprožila skupaj z zveznimi tožilci.

"Potrošniki, ki delijo svoje zasebne podatke, imajo pravico vedeti, ali se ti podatki uporabljajo za pomoč oglaševalcem pri ciljnem oglaševanju," je pojasnila ameriška tožilka Stephanie Hinds.

Poravnava poleg plačila 150 milijonov dolarjev vsebuje tudi nekatere nove ukrepe, ki jih bo moral uvesti Twitter. Med drugim bo njegov program za zasebnost redno ocenjeval neodvisni ocenjevalec.

"Varovanje podatkov in spoštovanje zasebnosti jemljemo zelo resno in s komisijo FTC smo sodelovali na vsakem koraku," je sporočil Twitterjev vodja za zasebnost Damien Kieran.

"Z agencijo smo se uskladili glede operativnih posodobitev in izboljšav programa, da bi zagotovili varnost osebnih podatkov ljudi in zaščito njihove zasebnosti," je pojasnil in dodal, da je bil znesek že plačan.

Poravnava, ki jo bo moral odobriti sodnik, od Twitterja zahteva tudi, da vse osebe, ki so se Twitterju pridružile pred koncem leta 2019, obvesti o dogovoru in možnostih za zaščito njihove zasebnosti, še navaja AFP.

Nazaj
 
 
 
 
back to top