IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Slovenija: Tuš do konca tega leta umika plastične nakupovalne vrečke

10.10.2018
V Tušu so kot slovenski trgovec stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah širom Slovenije, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta.
 
 

Obenem so ob blagajne pripravili novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo odslej blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži.
 
S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.Plastična nosilna vrečka je  proizvedena v 5 sekundah, uporablja se okvirno 5 minut, za razgradnjo pa potrebuje več kot 100 let.
 
Odlaganje plastike v naravo je globalni problem sodobne družbe, saj po številnih raziskavah 10 odstotkov letne proizvodnje oz. okvirno 10 milijonov ton plastike konča kot odpadek v morju. Ta se v naravi ne razgradi, temveč razpada na vedno manjše delce.
 
V Tušu so odločeni, da so tudi slovenski kupci okoljevarstveno naravnani ter imajo vpliv na letno porabo plastike, zato so s prodajnih polic umaknili vse plačljive plastične nosilne vrečke.
 
"Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo osveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk,” je povedal Andraž Tuš, direktor marketinga.
 
Družba je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo. Tako sokupcem za njihove nakupe na razpolago papirnate vrečke, biorazgradljive vrečke, trajne nosilne vrečke za večkratno uporabo ter kartonska embalaža.
 
Družba se s tem pridružuje globalnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave in v želji pozitivnega sprejetja tega koraka s strani kupcev teži k spreminjanju percepcije o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi nasploh. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top