IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  V New Yorku nagrade za štiri slovenska oljčna olja  |  Junija vendarle prihaja Teden restavracij  |  Blejsko jezero s pomočjo Spara očistili za več kot pol tone odpadkov   |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Petrol zaradi cenejše nafte in padca prodaje znižal prihodke  |  Prevozniki iščejo rešitve za premostitev težav  |  Intereuropa še naprej z manjšim dobičkom  |  Ministrica Aleksandra Pivec obiskala pekarno Žita v Mariboru  |  Rusija v pričakovanju rekordne proizvodnje zelenjave  |  Alibaba zgradil digitalno farmo za gojenje hrušk  |  Turizem si bo še prizadeval za več državne pomoči  |  Prenovljen maximarket Tommy v Okrugu Gornjem  |  Eroski sodeluje z malimi dobavitelji  |  Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september  |  Prodaja Walmarta se je povečala, ukinili bodo Jet.com  |  Manj odpuščanj v Hisensu Gorenje, a še vedno hudo  |  ZANIMIVOST: Med pandemijo prodaja erotičnih pripomočkov "eksplodirala"  |  TZS v tretjem "korona paketu" pričakuje uveljavitev subvencije najemnin  |  Raste nov Sparov bujski supermarket  |   ||
   

Slovenija: Turistične kmetije po omilitvi ukrepov spet čakajo goste

14.05.2020
Epidemija novega koronavirusa bo zagotovo vplivala tudi na preživljanje počitnic. Bolj kot množični turizem bodo zanimivi manjši ponudniki, večji pomen bo na stiku z naravo in lokalno pridelani hrani, je prepričana kmetijska ministrica Aleksandra Pivec.

Vse to pa nudijo turistične kmetije. Teh je Sloveniji približno 900 in ob sproščanju vladnih ukrepov spet vabijo na obisk.

Predsednik Združenja turističnih kmetij Slovenije Matija Vimpolšek pravi, da je preživljanje časa na kmetijah bolj varno, saj imajo manjše nastanitvene zmogljivosti, zato tam ni gneče in je lažje ohranjati socialno distanco.

To področje turizma je po besedah ministrice že pred krizo imelo veliko perspektivo. Gre namreč za turistični produkt, ki odraža vse tisto, kar Slovenija oglaša kot cilje svojega turizma, to je zeleno, naravno, aktivno in zdravo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top