IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Slovenija: Tudi Lidl preizkuša spletno trgovino

24.12.2015
Generalni direktor Lidla Slovenija, Gregor Kosi, napoveduje hitrejšo širitev. V letih 2014 in 2015 so v Sloveniji vložili skupaj 22 milijonov evrov, prihodnje leto bo šlo za širitev 20 milijonov.
 
Podjetje Lidl Slovenija naj bi po besedah Kosija preizkušalo tudi spletno trgovino, a zagon še ni tako blizu: "V skupini testiramo tudi spletno trgovino, vendar v omejenem obsegu. To je trend, ki je po vsem planetu, in mi mu ne želimo uiti. Ne bomo pa šli na splet samo zato, ker je to modno in ker to počnejo drugi. Uporabniška izkušnja kupca mora biti takšna, da bo z veseljem posegel po tej tehnologiji. To pomeni, da mora biti precej prijetnejša, kot jo ponujamo v klasičnih trgovinah. Pritegniti moramo več ljudi, ne samo magičnih 13 odstotkov uporabnikov, ki se hitro navdušijo nad novimi tehnologijami."
 
Trenutno ima Lidl v Sloveniji 47 trgovin, a kot je Kosi zatrdil v pogovoru za Finance, si obetajo širitev, mora biti pa gradnja vsake nove prodajalne za njih ekonomsko gledano upravičena. Direktor je za Finance opozoril še na znan trgovinski pojav: "Slovenija je zelo zahteven trg, k tej zahtevnosti veliko pripomore tudi izredno veliko število trgovin na prebivalca. Mislim, da smo tu na četrtem mestu v EU. Na prvem mestu je Danska, sledijo Nemčija, Avstrija in nato Slovenija. Če primerjamo kupno moč na Danskem in pri nas, je to zanimiv fenomen."
 
Med drugim je Kosi navedel razlog, zakaj je Lidl po njegovem mnenju v Sloveniji tako uspešen: "Tudi tukaj se kupci vse bolj zavedajo, da v življenju obstajajo pomembnejše stvari, kot je nakupovanje. Zato je pomembno, da je nakupovalna izkušnja čim bolj preprosta. Iz nakupovanja Slovenci ne želimo delati prevelike zadeve, ne želimo se niti predaleč voziti po nakupih."
 
Po objavljenih letnih poročilih naj bi bil tržni delež Lidla v Sloveniji okoli 8-odstoten. V zadnjih dveh letih je podjetje Lidl Slovenija v širitev in posodobitev prodajne mreže vložilo dobrih 22 milijonov evrov. "V letu 2016 bomo naložbe povečali na 20 milijonov. Takšno dinamiko bomo nadaljevali tudi v prihodnjih letih. Ni skrivnost, da imamo premajhne skladiščne zmogljivosti. Iščemo možnosti širitve - lahko v Komendi -, če pa bomo v prihodnje potrebovali še več prostora, nobena možnost ni izključena," zaključuje Kosi.

Nazaj
 


 
 
 
back to top