IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 20.09.2020 || Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |   ||
   

Svet: Tudi Coca Cola se je (začasno) pridružila bojkotu oglaševanja na FB

29.06.2020
Mark Zuckerberg, lastnik družbenega omrežja Facebook, ima "glavobole" zaradi pobude princa Harryja in vojvodinje Meghan glede opozorila zaradi rasne neenakosti, saj so se (začasnemu) bojkotu oglaševanja na FB pridružila tudi podjetja kot so: Starbucks, Patagonia, North Face,Verizon, Ben & Jerry’s, znamke, ki spadajo pod okrilje koncerna Unilever (mila Dove in čaji Lipton), Honda, Eddie Bauer in nazadnje še Coca Cola.
 
Letno za oglaševanje na najbolj priljubljenem omrežju porabijo na milijone dolarjev. Pri Coca Coli sicer poudarjajo, da so oglase umaknili le za 30 dni in da se uradnemu bojkotu ne pridružujejo. 
 
Susseški vojvodski par intenzivno lobira pri milijardnih korporacijah, naj umaknejo svoje oglase z družbenih omrežih, ki omogočajo širjenje nestrpnosti in lažnih novic.
 
Gre za gibanje #StopHateforProfit, ki poziva k bojkotu oglaševanja podjetij na spletnih platformah, ki omogočajo širjenje sovraštva in lažnih novic in Facebook naj bi pri tem prednjačil...

Nazaj
 


 
 
 
back to top