IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.07.2020 || Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |  Walmart parkirišča spreminja v kino na prostem  |  V Citypark na brezplačno sladico  |  Levica, LMŠ, SD in SAB za izredno sejo DZ na temo novele zakona o trgovini  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Vsak Evropejec letno proizvede 173 kg odpadne embalaže  |  V klavnicah zaklali v aprilu letos več konj in perutnine kot v aprilu lani  |  Conad vlaga 1,5 milijarde evrov za ohranitev 1. mesta (po tržnem deležu)  |  Na družinskih kmetijah vedno manj zakola prašičev   |  V Beogradu zaradi epidemije znova uvajajo stroge zaščitne ukrepe  |  Fructal na sejmu Agra prejel tri šampione kakovosti in 22 medalj  |  Uprava za varno hrano rejce opozarja na nevarnost afriške prašičje kuge  |  Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare  |   KZ Trebnje - Krka bo kot "združena" zadruga veliko močnejša  |  V Mlinotestu pripravljeni na dogovor o ceni odkupa žita  |  Hiša dobrot Bele krajine odprla svoja vrata  |  Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  Žitna letina je letos pod povprečjem  |   ||
   

Svet: Tudi Coca Cola se je (začasno) pridružila bojkotu oglaševanja na FB

29.06.2020
Mark Zuckerberg, lastnik družbenega omrežja Facebook, ima "glavobole" zaradi pobude princa Harryja in vojvodinje Meghan glede opozorila zaradi rasne neenakosti, saj so se (začasnemu) bojkotu oglaševanja na FB pridružila tudi podjetja kot so: Starbucks, Patagonia, North Face,Verizon, Ben & Jerry’s, znamke, ki spadajo pod okrilje koncerna Unilever (mila Dove in čaji Lipton), Honda, Eddie Bauer in nazadnje še Coca Cola.
 
Letno za oglaševanje na najbolj priljubljenem omrežju porabijo na milijone dolarjev. Pri Coca Coli sicer poudarjajo, da so oglase umaknili le za 30 dni in da se uradnemu bojkotu ne pridružujejo. 
 
Susseški vojvodski par intenzivno lobira pri milijardnih korporacijah, naj umaknejo svoje oglase z družbenih omrežih, ki omogočajo širjenje nestrpnosti in lažnih novic.
 
Gre za gibanje #StopHateforProfit, ki poziva k bojkotu oglaševanja podjetij na spletnih platformah, ki omogočajo širjenje sovraštva in lažnih novic in Facebook naj bi pri tem prednjačil...

Nazaj
 


 
 
 
back to top