IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Trusted Brand 2018: "K prepoznavnosti najbolj prispevajo športniki"

13.03.2018
Letošnja raziskava o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand je pokazala le malo sprememb v navadah Slovencev. Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke so večinoma iste kot lani, kaže raziskava Trusted Brand 2018, ki je že 12. leto potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.

Med različnimi vrstami izdelkov so tako vprašani najpogosteje izpostavili: Renault, Gorenje, HP, Medex, Lego, Lekadol, Niveo, Fructal, Marles, Alpino, Radensko, Zlatorog Laško, Barcaffe, Ljubljanske mlekarne, 1001 cvet, Dormeo in Jupol.

Najbolj zaupanja vreden ostaja poklic gasilca, najmanj pa poklic politikov.

Anketirane so tudi vprašali, katera veja javnega življenja najbolj vpliva na prepoznavnost naše države v svetu.
 
Skoraj soglasno so odgovorili, da so to šport in športniki, sledita znanost in umetnost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top