IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.01.2022 || Zaostrovanje oglaševanja kriptovalut  |  Podjetja v preizkus štiridnevnega delovnega tedna  |  Od danes velika sprememba ob obisku trgovin  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |  Tudi v Tušu z digitalnimi računi (VIDEO)  |  Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zbornica s pozivom k takojšnji dodatni pomoči turističnemu gospodarstvu  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Podjetjem 30 milijonov evrov za digitalno transformacijo  |   Razpoloženje potrošnikov januarja na mesečni ravni nespremenjeno  |  Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih  |  Razstava ob stoletnici Gorenjke v Mestnem muzeju Radovljica  |  Prenovljen market Fama v Kanalu ob Soči  |  Istrski ovčji sir z zaščiteno označbo porekla  |   ||
   

Slovenija: Trinajst izdelkov z Lojtr'ce domačih v Lidlovi redni ponudbi

13.01.2022
Po petih generacijah Lojtr'ce domačih – prav kmalu prihaja na Lidlove police že šesta! – so izdelki slovenskih butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije postali dobro prepoznani in priljubljeni. 

V Lidlu Slovenija stalno skrbijo, da se najbolj uspešni izdelki z Lojtr'ce na njihovih policah pojavijo večkrat letno, zdaj pa je enajstim dobaviteljem oziroma trinajstim izdelkom uspel skok na višjo stopničko – uvrstili so se v Lidlovo redno ponudbo. Skupaj z njimi tako Lidl Slovenija ponovno dokazuje, da lahko s odlično vizijo in vrhunsko kakovostjo iz majhnega zraste veliko, s skupnimi močmi pa lahko prav vse poti postanejo domače.

Glavni poudarek pri Lidlovi Lojtr'ci domačih je na prepletanju lokalnega in inovativnega, poudarjajo v Lidlu Slovenija. Lojtr'ca, ki jo izvajajo že od leta 2016, je za butične, lokalne slovenske proizvajalce postala odskočna deska k večji prepoznavnosti, priložnost za pridobivanje izkušenj in novih poslovnih znanj, pa tudi možnost za odkrivanje in razvoj potencialov, ne samo na domačem, temveč tudi na tujih trgih, kjer je Lidl prisoten.

V redni ponudbi Lojtr'ce domačih lahko od ponedeljka, 17. januarja, kupci najdejo domačo panceto, Laško domačo salamo in prekajena rebra KZ Laško, pa konopljin med Weebee, rajske jogurte Miloša Majcna, sadni jogurt KZ Metlika, domače jušne rezance pekarne Baškovč, pekoče čili omake Čili Frik kmetije Vizjak, nerafinirano bučno olje Oljarne Kolarič, pa tudi lanene beljakovine Bonatura, naravni deodorant  Avium in originalno polžje mazilo podjetja Novata, februarja pa jim bo sledil še sir kmečka gauda Sirarne Pirnat.
 
Več informacij lahko najdete na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

"Dejstvo, da je naš Rajski jogurt postal del redne Lidlove ponudbe, nas je neizmerno razveselilo, saj smo vedno verjeli vanj, zdaj pa smo uresničili svoj cilj, da izdelek postane dostopen čim širšemu krogu ljudi. Naš Rajski jogurt je domač, pristen in kakovosten, kar potrjuje tudi certifikat Izbrana kakovost Slovenije. Po vsaki akcijski ponudbi Lidlove lojtr’ce domačih smo od kupcev prejemali številne pohvale in povpraševanja, kdaj ga bodo lahko spet kupili. Zelo ponosno jim bomo lahko povedali, da smo postali del redne Lidlove ponudbe," je ob uvrstitvi v redno ponudbo Lidlove Lotr'ce domačih povedal Miloš Majcen (Kmet Miloš). 

Predvsem vztrajnost in zavzetost pa je skupna vsem proizvajalcem izdelkov, ki se dičijo na polici Lojtr'ce. In zaveza h kakovosti in domačnosti še poudarjata Judita Potočnik in Brigita Žagar iz Pekarne Baškovč: "Vključitev naših domačih jušnih rezancev v redno ponudbo Lidlovih trgovin nam pomeni veliko potrditev kakovosti našega izdelka in poplačilo za osebni trud. Izdelek je proizveden na obrtniški način z veliko ročnega dela, v njem pa so uporabljene samo vrhunske sestavine. Še posebej pa nam je pomembno, da v izdelku uporabljamo sveža slovenska jajca, ki jih razbijemo šele pred pripravo testa"

V začetku pomladi nova generacija izbrancev Lojtr'ce domačih

Predvidoma marca se bo Lidlovim kupcem predstavilo še več kot 60 novih izdelkov, ki so jih pri trgovcu prepoznali kot izjemne in kakovostne med vsemi prijavljenimi na že 6. natečaj Lojtr'ce domačih. Izdelki nove generacije Lidlove Lojtr'ce domačih bodo kupce prepričali s svojo kakovostjo, številni med njimi nosijo BIO certifikat, so veganski ali pa ne vsebujejo glutena in laktoze, vsebujejo manj soli in sladkorja ali pa so zapakirani v embalaži iz recikliranih materialov. Nekaj bo tudi ročno izdelanih in tradicionalnih izdelkov, večina pa je izdelana izključno iz slovenskih sestavin. 

O Lojtr'ci domačih

Prva generacija izdelkov Lojtr'ce domačih je na Lidlove police prispela spomladi 2017, številke pa iz leta v leto naraščajo in potrjujejo strateški pomen projekta za slovenske butične proizvajalce. V Lidlovo Lojtr'co domačih je bilo do sedaj vključenih več kot 170 različnih butičnih dobaviteljev s skupaj skoraj 300 izdelki, nekateri so se nanjo z novimi izdelki vrnili že večkrat.

O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija ima 63 trgovin in približno 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 11.550 trgovin v 30 državah po svetu ter zaposluje več kot 340 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2400 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top