IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Kitajska: Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev

23.08.2019
Kitajska je že pred časom na široko odprla vrata tujim trgovinskim verigam, a zdaj se dogaja tam marsikaj...
 
 
V najštevilčnejši državi na svetu je tako prve trgovine že odprl nemški Aldi, medtem ko francoski Carrefour že najavlja odhod in prodajo svojih hipermarketov in trgovin. Carrefour je na Kitajsko vstopil leta 1995 in je imel tam 210 hipermaketov ter 24 trgovin, katerih 80 % je že prodal lokalnemu Suning.com, ki ima 8881 trgovin v več kot 700 mestih. 
 
Enako s svojimi 93 objekti namerava storiti nemški Metro AG. Celo največji britanski igralec Tesco in svetovna številka 1 Walmart sta na Kitajskem domačim kupcem prodala dober del svojih operacij.  Po drugi strani pa navkljub politični napetosti med državama Američani vstopajo s Costcom, ki na Kitajskem načrtuje odprtje prve trgovine. 
 
Ameriški spletni velikan Amazon pa po drugi strani tam namerava ukiniti svojo prodajo in to verjetno tudi zaradi velike konkurence domačega giganta Alibabe. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top