IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

VB: Trgovinska (lepotna) blagovna znamka No7 premagala A-blagovne znamke

27.01.2021
Na Otoku so za najboljšo lepotno blagovno znamko proglasili trgovinsko blagovno znamko No7, ki je last Boots’ in sicer v izboru v katerem je sodelovalo 1000 vprašanih potrošnikov.
 
Gre za znamko, ki je na trgu prisotna že od leta 1935 in je verjetno še najbolj prepoznavna po svojih antistarostnih izdelkih za nego kože.Gre za velik uspeh, saj so zmagali v konkurenci Nivee, L’Oréal-a itd., poroča spletna stran PLMAinternational.com.

V raziskavi so omenili, da v povprečju Britanka za lepotne izdelke porabi 384 funtov na leto medtem ko povprečno moški zapravi  308 funtov za nego las oz.kože.

Nazaj
 


 
 
 
back to top