IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

VB: Trgovina na drobno marca navzdol, Tesco (po malem) navzgor

21.04.2017
V Veliki Britaniji se je prodaja na drobno marca v primerjavi s februarjem zmanjšala za 1,8 odstotka, kar je precej več od pričakovanj analitikov, ki so napovedovali 0,5-odstotno zmanjšanje.
 
Sedaj ocenjujejo, da rezultati že kažejo na oslabitev rasti v času, ko se začenjajo pogajanja med EU in Otokom o izstopu slednjega iz povezave. Britanski potrošniki po ocenah analitikov že po malem zategujejo pasove v pričakovanju še višjih cen, ki bi jih dvignili višji stroški uvoza in inflacija.
 
Tudi v Tescu, ki je tretja največja trgovska veriga na svetu, po ameriškem Wal-Martu in francoskem Carrefourju, se pritožujejo nad slabšimi rezultati prejšnjega meseca. Je pa Tescova prodaja v poslovanju v Veliki Britaniji zrasla za 0,9 % za celo 2016/17, kar je prva rast od 2009/10.
 
Dobiček skupine pred obdavčitvijo je znašal 145 milijonov funtov, kar pomeni padec v višini 28 % v primerjavi s prejšnjim letom. Iz Tesca so še sporočili, da so okrepili prodajo za 1,3 % v VB, kar je predvsem posledica uspešnega rezultata Farm Branda, kjer imajo v ponudbi lastne proizvode in ki sedaj zaseda 46% vsebine potrošniške košarice.
 
Zmanjšali so tudi stroške na 226 milijard funtov, srednjeročni cilj je 1,5 milijard funtov, na letni ravni pa pravijo, da so privarčevali 455 milijonov funtov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top