IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Velika Britanija: Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj

18.01.2018
Britanski trgovec Iceland, ki je specializiran na prodajo zamrznjene hrane, bo postala prva trgovinska veriga na Otoku, ki bo pri izdelkih lastne blagovne znamke ukinila plastična pakiranja. Do leta 2023 bo vsak izmed njihovih 1400 "private label" izdelkov oblečen v bolj trajnostno naravnane materiale, kot na primer karton, papir ali neko drugo alternativo plastiki.
 
 
Pri britanskem trgovcu trdijo, da so sploh prva svetovna veriga, ki prodaja hrano in pijačo z resnim namenom popolne ukinitve plastičnih embalaž v naslednjih nekaj letih. Na to se bo moralo postopoma privaditi tudi okoli 250 povezanih distributerjev, poroča spletni portal RetailDetail.
 
Iceland ima na Otoku več kot 900 prodajaln. Pred kratkim je podjetje izvedlo obširno raziskavo, kako bi se njihove stranke odzvale na takšen ukrep in rezultati ankete so pokazali, da se kar 80 odstotkov izmed 5000 vprašanih s potezo strinja, 68 odstotkov jih meni, da bi zgledu morali slediti tudi ostali trgovci.
 
"Ni več nobenega izgovora za prekomerno plastično embalažo, ki ustvarja samo še več in več smeti in škodi okolju," je dejal direktor trgovca, Richard Walker, ki dodaja, da v spremembo sicer res ne morejo prisiliti tudi velikih proizvajalcev, a bodo z dobavitelji dosegli vsaj delno prilagojena pakiranja teh.
 
"Svet se vsak dan prebuja v veliko nadlogo onesnaženja. Vsako minuto v oceane odlagamo za cel tovornjak plastike, kar uničuje morsko okolje in posledično tudi naše," je še povedal Walker.





 


Nazaj
 


 
 
 
back to top