IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Velika Britanija: Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj

18.01.2018
Britanski trgovec Iceland, ki je specializiran na prodajo zamrznjene hrane, bo postala prva trgovinska veriga na Otoku, ki bo pri izdelkih lastne blagovne znamke ukinila plastična pakiranja. Do leta 2023 bo vsak izmed njihovih 1400 "private label" izdelkov oblečen v bolj trajnostno naravnane materiale, kot na primer karton, papir ali neko drugo alternativo plastiki.
 
 
Pri britanskem trgovcu trdijo, da so sploh prva svetovna veriga, ki prodaja hrano in pijačo z resnim namenom popolne ukinitve plastičnih embalaž v naslednjih nekaj letih. Na to se bo moralo postopoma privaditi tudi okoli 250 povezanih distributerjev, poroča spletni portal RetailDetail.
 
Iceland ima na Otoku več kot 900 prodajaln. Pred kratkim je podjetje izvedlo obširno raziskavo, kako bi se njihove stranke odzvale na takšen ukrep in rezultati ankete so pokazali, da se kar 80 odstotkov izmed 5000 vprašanih s potezo strinja, 68 odstotkov jih meni, da bi zgledu morali slediti tudi ostali trgovci.
 
"Ni več nobenega izgovora za prekomerno plastično embalažo, ki ustvarja samo še več in več smeti in škodi okolju," je dejal direktor trgovca, Richard Walker, ki dodaja, da v spremembo sicer res ne morejo prisiliti tudi velikih proizvajalcev, a bodo z dobavitelji dosegli vsaj delno prilagojena pakiranja teh.
 
"Svet se vsak dan prebuja v veliko nadlogo onesnaženja. Vsako minuto v oceane odlagamo za cel tovornjak plastike, kar uničuje morsko okolje in posledično tudi naše," je še povedal Walker.





 


Nazaj
 


 
 
 
back to top