IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Velika Britanija: Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj

18.01.2018
Britanski trgovec Iceland, ki je specializiran na prodajo zamrznjene hrane, bo postala prva trgovinska veriga na Otoku, ki bo pri izdelkih lastne blagovne znamke ukinila plastična pakiranja. Do leta 2023 bo vsak izmed njihovih 1400 "private label" izdelkov oblečen v bolj trajnostno naravnane materiale, kot na primer karton, papir ali neko drugo alternativo plastiki.
 
 
Pri britanskem trgovcu trdijo, da so sploh prva svetovna veriga, ki prodaja hrano in pijačo z resnim namenom popolne ukinitve plastičnih embalaž v naslednjih nekaj letih. Na to se bo moralo postopoma privaditi tudi okoli 250 povezanih distributerjev, poroča spletni portal RetailDetail.
 
Iceland ima na Otoku več kot 900 prodajaln. Pred kratkim je podjetje izvedlo obširno raziskavo, kako bi se njihove stranke odzvale na takšen ukrep in rezultati ankete so pokazali, da se kar 80 odstotkov izmed 5000 vprašanih s potezo strinja, 68 odstotkov jih meni, da bi zgledu morali slediti tudi ostali trgovci.
 
"Ni več nobenega izgovora za prekomerno plastično embalažo, ki ustvarja samo še več in več smeti in škodi okolju," je dejal direktor trgovca, Richard Walker, ki dodaja, da v spremembo sicer res ne morejo prisiliti tudi velikih proizvajalcev, a bodo z dobavitelji dosegli vsaj delno prilagojena pakiranja teh.
 
"Svet se vsak dan prebuja v veliko nadlogo onesnaženja. Vsako minuto v oceane odlagamo za cel tovornjak plastike, kar uničuje morsko okolje in posledično tudi naše," je še povedal Walker.





 


Nazaj
 


 
 
 
back to top