IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 26.05.2017 || Amazon odprl prvo fizično knjigarno v New Yorku (na Manhattnu)  |  V Beogradu se danes zaključuje največja "mystery shopping" konferenca  |  Danes na dražbi v Mariboru 6000 litrov Vinagovih penin  |  Ormož od danes bogatejši za novo dm prodajalno  |  Walmart nadaljuje z uspešnim poslovanjem v Kanadi  |  Znova bo dovoljeno točenje alkohola na športnih prireditvah  |  Costco odprl prvo trgovino na Islandiji  |  Gorenje Retro Bulli hladilnik "parkiran" na Marketing Summit-u revije InStore  |  FrieslandCampina odslej z linijo športne prehrane  |  Velika rast digitalnega oglaševanja, Slovenija v ospredju  |  Izdelki mlekarne Mihajlović odslej tudi v Rusiji  |   Društvo Stanić Beverages širi poslovanje v Azijo  |  Agrokor bo Konzum v BiH zamenjal z Mercatorjem  |  V Črnučah odprtje prenovljene trgovine Mlinotest  |  Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |   ||
   

Italija: Trg brezglutenske hrane doživel 22-odstotno rast

20.04.2017
Trg brezglutenskih živil je v Italiji lani zrasel za 22 odstotkov in dosegel prihodke od prodaje v višini 175 milijonov evrov.
 
 
Rezultate je predstavil organizator največjega vsakoletnega sejma brezglutenske hrane pri naših zahodnih sosedih - Gluten Free Expo, ki ga je med 18. in 21. novembrom gostil Rimini.
 
Raziskava je potrdila, da so ena izmed najhitreje rastočih kategorij živil brez glutena piškoti, saj se je prodaja lani povečala za 24,9 odstotkov. Solidno rast je zabeležila tudi kategorija brezglutenskih testenin, kjer se je prodaja proizvajalcem lani dvignila za približno petino (21,3 odstotka).
 
Na tretjem mestu sta kategoriji kruha in mlečnih izdelkov (15 odstotkov), potem prigrizki (11 odstotkov), sledijo mesni izdelki (10,2 odstotka), sladoled in zamrznjeni izdelki (7,9 odstotka), moka (6,3 odstotka) in žitarice za zajtrk (2,4 odstotka).

Nazaj
 


 
 
 
back to top