IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.06.2017 || Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners kupil Merkur   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |   ||
   

Italija: Trg brezglutenske hrane doživel 22-odstotno rast

20.04.2017
Trg brezglutenskih živil je v Italiji lani zrasel za 22 odstotkov in dosegel prihodke od prodaje v višini 175 milijonov evrov.
 
 
Rezultate je predstavil organizator največjega vsakoletnega sejma brezglutenske hrane pri naših zahodnih sosedih - Gluten Free Expo, ki ga je med 18. in 21. novembrom gostil Rimini.
 
Raziskava je potrdila, da so ena izmed najhitreje rastočih kategorij živil brez glutena piškoti, saj se je prodaja lani povečala za 24,9 odstotkov. Solidno rast je zabeležila tudi kategorija brezglutenskih testenin, kjer se je prodaja proizvajalcem lani dvignila za približno petino (21,3 odstotka).
 
Na tretjem mestu sta kategoriji kruha in mlečnih izdelkov (15 odstotkov), potem prigrizki (11 odstotkov), sledijo mesni izdelki (10,2 odstotka), sladoled in zamrznjeni izdelki (7,9 odstotka), moka (6,3 odstotka) in žitarice za zajtrk (2,4 odstotka).

Nazaj
 


 
 
 
back to top